Ben benieuwd als hij dadelijk meer bespiering heb!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hihi m'n woestijn bastaardjes zouden ervan gaan blozen

..
stef schreef:zilver "bleekt" zwarte haren, en zn manen en staart zijn zwart, dus vandaar dat ik er geen zilver in zie. Het wit zou verklaard kunnen worden door bijv wildkleur, maar dat zie ik er ook niet in terug. Voor zilver heb je zowiezi 1 zilver ouder nodig.
Ik dénk dat ie zowiezo creme is (valk/buckskin dus) en dan eventueel mogelijk misschien rabicano oid erbij

gas om te koken enzo gaat hier allemaal nog met gasflessen dus zelfs als je in de stad woont heb je dat gezeur haha, alleen in het noorden van het land hebben ze wel gewoon een gasaansluiting voor de huizen zegmaar. En dank je wel 
zo lief
Ondanks de primitieve kant eraan. 

stef schreef:zilver "bleekt" zwarte haren, en zn manen en staart zijn zwart, dus vandaar dat ik er geen zilver in zie. Het wit zou verklaard kunnen worden door bijv wildkleur, maar dat zie ik er ook niet in terug. Voor zilver heb je zowiezi 1 zilver ouder nodig.
Ik dénk dat ie zowiezo creme is (valk/buckskin dus) en dan eventueel mogelijk misschien rabicano oid erbij
heeft hij witte haren in de flankstreek ts?