Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
alesha schreef:Ik ben het met Zoek eens dat er al snel een zadel opligt en dat er snel en veel op wedstrijd wordt gegaan.
Ik ken dit paard natuurlijk niet maar imo had ik dit paard geen zadel meer opgedaan en lekker als weidemaatje zijn verdere leven laten leven..
Ook ben ik het met Jolliegirl en Wilawander eens. Dit paard moet hebben geleden destijds en ik heb hier geen begrip voor. Zelfs niet na het zien van dit topic.
Verder vind ik dit een heel dapper paardje dat na al deze gebeurtenissen nog geen verzet heeft getoond. Ik zou hier heel zuinig mee zijn en niet alles overhaasten.
Splash_ schreef:Nou nou Wilawander. Ik vind het zieliger als er paarden tot op het bot kapot worden gereden omdat de eigenaren alleen nog maar willen. Ik zie hier een paard dat op dit moment pijnvrij lijkt, levenslust toont en er verder goed uit ziet.
Tuurlijk, het lijden dat hij heeft ondergaan is absoluut afschuwelijk, en de vraag is of dit paardvriendelijk was...... maar hij is er goed uitgekomen zo te zien.
Sonador schreef:Leuk paard, en ziet er goed uit!
Jammer dat er mensen zijn die niet willen vechten samen met hun paard om weer beter te worden.
Nee liever dan maar inslapen, daar heb ik echt echt geen respect voor.
Stel het was je eigen kind geweest, dan zeg je toch ook niet tegen de arts: hij heeft zo'n pijn laat hem maar inslapen?
Nee je vecht ervoor, soms is het dan zo erg dat het echt niet meer kan!
Maar zo als dit kan het ook, goed dat het hier op bokt staat.
Ik ben van mening dat paardeneigenaren hun paarden veels te snel en gemakkelijk in laten slapen bij het minste en geringste ongemak!
Paar jaar geleden heb ik een aardig ongeluk gehad, heb ik ook heel heel veel pijn aan gehad (nog steeds)
Wat ben ik blij dat niemand mij heeft laten inslapen zeg![]()
Ik heb mijn eigen paard, en plezier in het leven.
En dat heeft zo te zien aan de foto's en filmpje Pacha ook!
Respect voor julie hoor
Arabiertje* schreef:Pacha heeft altijd nog gedronken, wilde altijd eten en ging zelfs niet eens liggen.
alesha schreef:Ik ben het met Zoek eens dat er al snel een zadel opligt en dat er snel en veel op wedstrijd wordt gegaan.
Ik ken dit paard natuurlijk niet maar imo had ik dit paard geen zadel meer opgedaan en lekker als weidemaatje zijn verdere leven laten leven..