betssa schreef:Jeetje, veel sterkte! Wat moet dat een eng moment zijn geweest....
Niet om je aan te spreken oid, maar kan ze misschien van die fietser zo geschrokken zijn omdat deze júist niet aan zag komen (omdat de biker zo 'stil' was)? Als ze schreeuwende kinderen etc. hoort weet ze dat ze er 'zijn' bij wijze van. Het is maar een theorie...
Succes met herstellen! Hopelijk hou je er geen angst aan over.
Dat was dus ook precies wat wij dachten dat het is geweest.
Het is of het knisperende geluid van de kleine steentjes op het fietspad geweest,of ze heeft de fietser uit een ooghoek gezien.
Het meisje op de fiets zei niks,belde niet,reed niet hard.

Kinderen vindt ze juist niet eng,mijn buurjongetje en -meisje van 7 en 5 vond ze helemaal geweldig,en het gillen deed ze ook niks op.
Bedankt!
Angst om er op te rijden heb ik niet,moet nog even wachten op mijn nieuwe singel en rijbroek en dan gaan we weer gewoon trainen.
Vodje is een gevoelig paard en merkt het ook meteen als je angst hebt (mijn moeder is af en toe te gespannen en dan kun je heel goed zien dat ze daar op reageert) dus je moet totaal niet paniekerig zijn.
Als we over een tijd (Was het voorlopig nog niet van plan,paard durft nu nog niet eens naar achteren in het weiland te lopen) een buitenritje gaan maken ga ik ook regelen dat ik een rijgenootje heb met een heel kalm paard,daar heeft ze vaak veel steun aan. En anders gaat mijn shet (haar "grote" vriendinnetje) mee.