Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waves schreef:Nou ja, k*tpony's (met y's, niet met ie) is ook weer overdreven![]()
Die pony's doen gewoon wat hun instinct hun ingeeft, die doen dat niet omdat ze in een sadistische bui zijn.
doei schreef:@ Agossie
Had jij er zelf op afgestapt en gevaar gelopen?
marjolein88 schreef:hij is onderzocht maar hij is hoogstwaarschijnlijk vergiftigd geweest... en zou zonder trap van een paard vlak er na ook overleden zijn (hij liep eigenlijk al naar zn laatste rustplaats)
over ramptoerist...... Het had ook gebeurd kunnen zijn zonder dat we er waren....
Over ingrijpen.... er waren meerdere mensen ter plekke om wat te doen, maar het ging super snel (wat miss op de foto's niet te zien is...)
kruimellover schreef:Hmm.. Apart.. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet zeggen eigenlijk. Vind het zielig voor de vos, maar de pony's zijn echt absoluut niet bang zeg.
Wat ik het vreemdst aan het verhaal vind, is dat je gewoon foto's hebt staan maken maar niet die kant op bent gelopen om te kijken of alles wel goed ging en om de vos weg te jagen. Dalijk had ie een van je mooie pony's (want mooi zijn ze zeker) gebeten ofzo.. Ik was denk ik gaan kijken, maar je pony's zijn nog heel dus ja..