dat blauwe is dat watertje vóór de zee de rode lijnen de afzetting aan beide kanten een groene stip, dat waren onze mannen die ze daar tegen konden houden en de 2 groene stippen in het midden de fotografen en anne en ik liepen dan met bertus of dj en dan kon de ander heen en weer rennen
Wauw wat een plaatjes zeg. Mooie foto's van een stel leuke paarden. Zo te zien hadden ze het beide ook erg naar hun zin. Jullie hebben vast veel bekijks gehad op het strand!
_Aurora_
Geplaatst: 29-03-11 08:45
Zoo dat je dat gedurfd hebt! Echt super gaaf
De foto's zijn ook echt schitterend, mijn complimenten voor de fotograaf.
Je had ook wel de allerbeste omstandigheden die je kunt bedenken! Geweldig! Die van CarlijnClemens hebben op mijn beeldscherm mooiere kleuren... maar ook die andere zijn prachtig!
EngeltjeS
Geplaatst: 29-03-11 09:00
Wauw, wat een prachtige pony's zeg!
Dj is erg gaaf zeg, door zijn bijzondere kleuren. Word leuk onder het zadel denk ik!
En Bertus, is dat een shetlander? Op de eerste foto's dacht ik aan een ijslanderkruising. Wat een prachtig koppie zeg.
Gave fotos zeg! Als ik jou was zou ik er een paar laten afdrukken op canvas! Als je dan een van die fjord met hoofdstel neemt moet je alleen nog wel even kijken of die hengstenketting weggewerkt kan worden want dat lijkt anders best apart.
wat super gaaf gedaan!!! die paarden hadden zeker de gad van hun leven!
trouwens weer zo'n prachtige fjord...had ik ook nog nooit gezien zo een! net zag ik ook al foto's van een blonde fjord....gave beesten zijn het ook heh!
justjoycie
Geplaatst: 30-03-11 20:51
wat super gaaf gedaan!!! die paarden hadden zeker de dag van hun leven!
trouwens weer zo'n prachtige fjord...had ik ook nog nooit gezien zo een! net zag ik ook al foto's van een blonde fjord....gave beesten zijn het ook heh! ik heb alleen maar fjorden gezien zoals de meesten zijn...rechtopstaande manen...wit met zwart....erg leuk om eens andere fjordjes te zien!
Jeeeeetje Cin, wat is Bertus van een klein scharminkel een vreselijk mooie pony geworden!! Ook DJ ziet er hartstikke goed uit, wat fijn om te horen dat je hem mag gaan beleren!
De meiden hebben super hun best gedaan met foto's maken, het resultaat mag er dan ook zéker zijn!!!