[WN] [AAHCH] Za. 23 april '11 Lemelerberg Lente Trailride

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:30

Helaas gaat het hem voor ons toch niet worden....... ;( hopelijk een volgende keer en iedereen die wel gaat, veel plezier!

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 17:58

:):) Wij zijn weer thuis van een fantastische dag! Wàt een rit en wat een superprachtige omgeving! :j Het voelde zo vakantieachtig zo op en rond die berg. En dan dat zomerse weertje erbij! :wow:

Loes en Herman (en jullie helpers!) enorm bedankt dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt, het was voor ons een geweldige dag! _/-\o_

Foto's volgen nog, die staan nog op de telefoon ;)

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:03

Ja!! Wat hebben we genoten! Super georganiseerd +:)+ En heerlijke rit door een prachtig geboed met ontzettend leuke, spannende ruiterpaden :j Heuveltje op en af en bochtjes links en rechts, zo leuk! :):)

Hier vast een tweetal kiekjes ;)
SusanW met Jagger
Afbeelding

Ikke met Pharlap
Afbeelding

Thanks Herman en Lous voor de fijne rit! En alle mederuiters natuurlijk ;)

lizard

Re: [AAHCH] Za. 23 april '11 Lemelerberg Lente Trailride

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 11:36

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 14:42

Wat superleuk zeg die filmpjes en de foto's! En nog een dikke pluim voor het meefietsen de hele weg, want jee dat was écht zwaar volgens mij!! _/-\o_

Jeddah

Re: [AAHCH] Za. 23 april '11 Lemelerberg Lente Trailride

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:55

Jeetje wat is dat onwijs leuk gedaan met die filmpjes! +:)+ Wauw! En die opname's van "onder" zijn leuk genomen! Dank je Hans!!

Mightys_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 07:34

Het was inderdaad goed geslaagd! Het was weer een feestje om het te organiseren. Dank voor jullie reacties en complimentjes.
En de fotograaf wordt steeds professioneler. Heerlijk om terug te zien, dubbel genieten!! Heel erg bedankt, Lizard.

Schrijf voor volgend jaar alvast zaterdag 22 april 2012 in jullie agenda, want deze jaarlijkse happening willen we zeker aanhouden. :))

Hopelijk tot volgend jaar!

N.B. In juni 2011 willen we nog een onderlinge wedstrijd organiseren met beginners en amateur/open classes met div. westernonderdelen, hunterclass en evt. div. leadlineclasses voor de kinderen. Berichtgeving volgt via bokt.

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 08:41

Ik heb weer wat gemist aan de foto's en filmpjes gezien |( . Maar ik kon helaas niet. Ik zet de rit voor volgend jaar alvast in mijn agenda *\o/* , dan kan ik de rest er omheen plannen :P :D .

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 21:13

Blij te zien dat jullie je goed vermaakt hebben.

Helaas heb ik de pret moeten missen omdat mijn puberpoownie de trailer ineens zag als een poownie-etend monster of zo _-:( .

Herman en Loes bedankt voor het begrip dat we het helaas niet meer gingen redden. Maar volgend jaar gaan we zeker voor een herkansing.

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 16:18