Even een vraag tussendoor, want ik vat het niet helemaal... paardje heeft rust en regelmaat nodig. Ok. Maar er wordt een voorbeeld gegeven dat ze weer kan gaan kreupelen door bijv. een conflict met een ander paard. Betekend dat dat ze daar niet met andere paarden komt te staan?
kristientjjx
Geplaatst: 10-03-11 18:18
Sterkte! Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Houden van betekent (spijtig genoeg!) [i]ook loslaten...[/i]
nee, natuurlijk niet, maar ze komt daar in een vaste groep. Dat zal best even lastig worden in het begin, maar daarna is er rust. Met James erbij 6 paarden totaal, geen gehannis niks...
Even kort berichtje, want ik ben kapot moe..... (dat krijg je van 3 dagen janken ) Alles goed gegaan, ze ging vrij vlot de trailer op en staat op dr nieuwe adres al lekker in de groep
Ik dacht eerst heel even dat je je haffie moest laten inslapen! Was gelukkig niet zo, maar is toch wel vreselijk, om afscheid te moeten nemen Maar je hebt er denk ik wel goed aan gedaan, sterkte verder..
Mooi topic, wat hebben jullie een mooie tijd samen gehad. Kan me voorstellen dat het erg zwaar valt om haar te laten gaan na zoveel lief en leed samen gedeeld te hebben. Vind het een knappe beslissing van je en ze gaat het vast naar haar zin hebben op haar nieuwe plekje.
Sterkte ermee!
amazone77
Geplaatst: 17-03-11 13:19
voor james gaat het boek niet dicht stef.....ze begint aan een nieuw hoofdstuk. je bent een super baasje voor haar geweest,ze komt zeker te weten goed terecht.
James staat lekker in de groep, uiteraard vriendjes geworden met een shet Maar t gevoel hier is leeg..... Niet die vertrouwde grote witte bles over de deur als ik de stal in kom, niet dr vertrouwde gemurmel.... T zal wel wennen, een keer....
Natascha
Geplaatst: 21-03-11 17:01
heel veel sterkte na je moeilijke keuze. Hopelijk heeft ze het naar haar zin op d'r nieuwe plekje.