Liiisaaa schreef:fargo schreef:Wat een super power heeft je paard in de galop, aan het begin van je filmpje echt super gaaf en wat een draf en zijn vrije schouder/voorbeengebruik echt gaaf! Hij kan springen, dressuren en vrijheidsdressuur en die manen - wow! Ben helemaal niet zo van de haflingers maar dit is echt een prachtexemplaar!
En is er iets onzeker in de toekomst dat je daarmee afsluit?
Dankjewel zeg!Die power klopt zeker, zeker net voor een hindernis ofzo, dan zet hij alles op alles!
Nou, over ongeveer 2 jaar moet de stal waar Nib momenteel staat tegen de grond, en Nib is zeg maar voor 99% van mij en ik wil hem eigenlijk niet weg hebben uit de groep paarden waar hij nu tussenstaat, omdat hij daar gewoon thuis is en zijn plek heeft.Hij staat nu voor mij zeg maar compleet kostenloos op een stal. Hij staat nu voor mij op 3 kwartier fietsen, en als hij nóg verder komt te staan weet ik niet of ik het wel red hem te blijven doen ivm school. En ik heb ook niet de mogelijkheid hem dichterbij te zetten op een pensionstalling, want dan moet ik zelf de stallingskosten betalen en ik ben maar een arme vakkenvuller en mijn ouders hebben echt helemaal niks met paarden helaas. Dus hopelijk komt de hele groep paarden niet verderweg te staan en kan Nib lekker tussen zijn merries blijven staan.
Als het zo ver is en je zoekt iets dichtbij heb ik op een halfuur fietsafstand wel een plekje voor je hoor

met 35,- de maand moet dat volgens mij wel goed komen Lisa!

Ben ik altijd nog je reserver!