Ik zit nu weer behoorlijk vol goede moed en ik ben val plan er vanmiddag nog op te stappen.
Ik ga eerst kijken naar mezelf, mijn reactie, wat doe ik en wat denk ik als bailey harder gaat? Word ik echt boos? Dan vind ik afstappen geen handig idee maar kan ik bijvoorbeeld ook even de teugels langer laten worden, stappen en even rustig uitblazen.
Stappen en galop gaat eigenlijk wel vrij goed op moment, iets waar ik op terug zou kunnen pakken als het even niet lukt.
Verder vond ik de afwisselingen een fijne tip
Dat ga ik ook proberen. Meteen met wat anders bezig gaan, flink laten draven, veel figuren en haar energie er een beetje uit rijden. Ik hoop met al deze punten, de komende week wat minder strijd te hebben. Te beginnen bij vandaag
!Ook heb ik veel gelezen over het longeren met bijzet. Zoals eerder gezegd heb ik daar nog niet de spullen voor omdat ik dat eigenlijk nooit deed en heb ik daar ook weinig ervaring mee. Dus dat is iets voor een wat langere termijn. Ik wil eerst zorgen dat iemand mij daarmee kan helpen en dat ik natuurlijk de juiste spullen heb.
edit: wat natuurlijk wel kan tot die tijd is eerst te freestylen en dan nog te rijden. Dat gaat ook altijd erg goed en ik krijg daarbij wel de volledige aandacht van haar kant.

verdomme
dat vind ik ook best een goed idee
Maar ik ga het zeker proberen!
Ik zou denk ik gewoon gaan. Anders baal je ook als je niet bent gegaan. Misschien gaat het juist wel heel goed