Nou zeg, waarom is zoiets nu zo'n zeldzaamheid op Bokt terwijl toch het grootste deel van ons zoveel aan haar of zijn ouders te danken heeft. Ondankbaarheid hoor je helaas veel vaker.
Echt een heel leuk topic en super van je dat je dankbaar bent voor dat je ouders het mogelijk maken om te kunnen genieten van jullie paard!
wat super lief van je . weet zeker dat je vader super trots op jou is
BBMarin
Geplaatst: 04-03-11 15:30
wat lief
chanicha
Geplaatst: 04-03-11 15:37
Dat vind ik nou nog eens lief!! Meestal hoor je andere dingen en dat je dit inziet betekent dat je met beide benen op de grond staat en weet dat het niet aan komt waaien! Respect voor jou en je vader
super mooi dit joyce!! Sta er ook regelmatig bij stil dat ik zonder m'n ouders m'n lieverd ook niet had gehad!
opisop_shop
Geplaatst: 04-03-11 17:16
wat lief van je en wat leuk geschreven
Ook ouders mogen af en toe best een complimentje en dankbaarheid ontvangen, want ze doen zoveel voor je!
Mijn man en ik hebben mijn ouders afgelopen kerst een zelf samengesteld kerstpakket gegeven met een leuk kaartje erbij. Ze doen ontzettend veel voor ons en mijn vader is net zijn baan kwijt (boventallig verklaard) en kreeg dus voor het eerst sinds zijn jeugd geen kerstpakketje meer. Ze vonden allen het kaartje al helemaal geweldig! En zeg nou zelf, het geeft ook een supergoed gevoel om af en toe even iets terug te kunnen doen en je waardering te laten blijken toch?
*was het niet afgelopen week nationale complimentendag ofzo? Ben benieuwd wie allemaal zijn ouders in het zonnetje heeft gezet?*
RonavhN
Geplaatst: 04-03-11 17:17
wauw wat super mooi en lief! ik denk ook indd dat veel kinderen hier niet beseffen wat ze zonder (het geld van) hun ouders moeten! echt heel lief
Mooi stukje. Heel erg lief dat je dat je dat over je vader schrijft. Ik heb ook zon vader.
RoWi
Geplaatst: 04-03-11 17:29
Wat een lief en leuk geschreven stukje! Heb je het hem ook laten lezen?
Cchanny
Geplaatst: 04-03-11 17:47
Echt lief dat je dit zo voor je vader doet!
Lief gebaar.
Cleo12
Geplaatst: 04-03-11 17:51
Wat een lief bedankje voor je vader, ik denk dat hij het vast leuk vindt. Leuk om te zien dat er jongeren zijn die waarderen wat hun ouders voor hen moglijk maken. Er zijn ook wel andere voorbeelden (die vinden het normaal).