Ja bij haflingers groeien die tot in de eeuwigheid !!!
het beste bij groeien helpt door ze niet te kammen maar uit te klitten en een beetje manenspray erdoor, en niet teveel vlechten aangezien je dan ook veel uittrekt..
zo heeft het bij mij ook gewerkt
Nicky_
Geplaatst: 04-03-11 11:06
Wow! Wat heb jij een mooie haf! Dat dekje staat hem ook ontzettend mooi zeg
Ja idd, ik vlecht ze elke week want erna gaan ze flink klitten. Alleen een hengstenvlecht gaat nu nog anders eet hij de voorkant op. Eens in de zoveel tijd kam ik het wel helemaal door omdat het anders gaat vilten aan de bovenkant. En ong 2x per jaar helemaal wassen met mooi weer..
Je hebt dan wel een scherp bit in en ik weet dat je het er liever niet over hebt maar wil je toch even complimenteren voor het gebruik, je rijdt Kadans bijna de hele tijd met een losse teugel. Denk dat je hem dus meer gebruikt voor het geval er echt iets gebeurd wat je moet voorkomen! Ik kan me ook wel voorstellen dat je de eerste keer op het strand toch even wat zekerheid wil hebben je kunt nooit weten wat hij gaat doen.
Ja klopt, ik wil hem zoveel mogelijk vrijheid van voren geven, maar het was meer mijn gevoel dat ik net ietsje meer zekerheid had over een rem. Hij kwam super terug op mijn zit en was super te remmen, maar dat weet je nooit, zeker niet meer al die honden en vliegeraars en alles. Volgende keer is het denk ik niet eens nodig
pluimpje
Geplaatst: 05-03-11 22:19
geweldige foto's goed vermaakt zo te zien!
en je dekje * jaloers *
Janine001
Geplaatst: 05-03-11 23:07
Wauw wat een mooie fotos Kadans is echt heel mooi Lijkt mij ook leuk om over het strand te rijden.
ravellie
Geplaatst: 05-03-11 23:09
Hartstikke leuke foto's joh
Ben echt een beetje jaloers
Is ook echt mijn droom om ooit te verwezelijken met mijn haflinger ( vervoer is het probleem niet ...meer dat ik een bangerik ben )
Maar als ik deze foto's zie , krijg ik er echt wel zin in