Zitles op Diddle de mini-pluis-fjord

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Zitles op Diddle de mini-pluis-fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 23:42

Wat een heerlijke pluizebol! Wat een gaaf beestje zeg, ik kan me voorstellen dat je daar als een baksteen voor gevallen bent!

Nancy96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 00:02

wat een leuke "my little pony" knuffelpony. ik ben een paar jaar gelden ook weer begonnen met rijden na een stop van 10 jaar en had drie weken spierpijn, iets te pittig begonnen. dus bouw het rustig op en dan zullen jullie een hoop plezier beleven.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-11 00:18

Nancy96 schreef:
wat een leuke "my little pony" knuffelpony. ik ben een paar jaar gelden ook weer begonnen met rijden na een stop van 10 jaar en had drie weken spierpijn, iets te pittig begonnen. dus bouw het rustig op en dan zullen jullie een hoop plezier beleven.

:wow:
dat hoop ik toch niet :=
we hebben niet heel gek gedaan hoor, hoop ik :=

Ik heb in die 7 jaar wel gereden, lekker wat geboscrosst enzo, maar rijden zoals dit, dat heb ik gewoon nog nooit gedaan :o

@sonja; dankje :o, hij heeft ''iets'' he :))

Ik heb nu helemaal zin om morgen lekker op het gemakje het bos in te trekken en verder te oefenen :) vind ook dat ik stoer moet zijn en dat gewoon moet doen, als ik dan nog loop enzo ;)

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 00:45

Keep-up the good work! Ziet er netjes uit en super dat je vanuit ontspanning werkt, en eerst aan je zelf werkt i.p.v. alleen maar aan je paard!

Als je zadel je in stoelzit wilt zetten, zou ik eens serieus aan een ander zadel denken. Wanneer je zadel je in een houding dwingt (kan ook door niet perfect passen) Kun je blijven vechten tegen je natuurlijke houding, maar daar komt dan geen eind aan. En blijven vechten tegen een houding betekend ook altijd spanning in je lijf. En als ik je goed begrijp wil je juist naar die ontspanning toe..

Verder is het echt een schatje, maar dat wist ik al, Succes verder!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 00:47

Hey daar hebben we Dids. Leuk. Fijn dat je lekker gereden hebt. Lekker door oefenen. Jullie komen er wel. Enneh dat buikje verdwijnt ook wel als je wat vaker gaat rijden. Laat het niet nog erger worden. Waarschijnlijk dat door de buik je zadel ook naar voren ligt of lijkt te liggen. Wat voor zadel ligt erop?

Veel plezier en hopelijk valt je spierpijn mee.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-11 09:05

@eefielover; het zadel dwingt me iets met mijn benen naar voor, dat is denk ik het model westernzadel, maar ik zat ook voor het eerst met mijn beugels een gat langer (en bij mijn zadel is dat meteen ruim 7 cm geloof ik :+ ) en merkte wel dat de les-houding ook echt fijn was.
Vooral nu, want ik heb nog geen spierpijn! :) Anders had ik na het rijden altijd last van mijn rug.. Dus ik denk dat Lacuna haar gedrill naar de goede houding was die ook voor mij ontspannen te zitten was (sterker nog, ik mocht niet spannen want dan kreeg ik op mijn donder :D )

Een ander zadel komt er ooit op, maar dit past op hem en zit voor mij wat lastiger door die stoelhouding, met mijn frequentie van rijden vind ik niet dat ik daarover mag klagen.. Maar hij heeft een lastig rugje, zelfs een BareFoot maat 1 is te lang namelijk, en met die kont van mij := dus ik heb dan liever deze situatie dat ik wat harder aan mijn houding moet werken :)

@Suzan_bobar; dat buikje gaat er een groot deel af, dat moet gewoon :) Watvoor zadel erop ligt.. :o ik weet het niet, een bruin roundskirt westerntje. Ik ben met paard naar Arthur's afgereisd ''ik wil voor die een zadel'' :)) een 2e (of 56e) hands :)

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:39

Hey Naaltje,
Beter laat dan nooit goeie les. Ga je nu vaker bij Lacuna lessen? Zeker doen. Je moet daarom niet Z dressuur willen worden, maar een fijne en onafhankelijke zit is zowel voor jou als voor Diddle aangenaam.

Je komt er zeker. En vooral veel kilometers beginnen te maken zodat zijn buikje er ook sneller afgaat.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 21:58

Maandag hebben we weer les :) ik wil er wel mee doorgaan nu ja :)
Kilometers maken moet goed gaan komen, en dat buikje gaan we ook aan werken hoor.. het blijkt alleen moeilijk te zijn ervoor te zorgen dat er met mate voordroog bij gaat..

*knijpt hem nu alweer voor maandag* Ik heb gisteren geprobeerd te rijden maar was heel het gevoel kwijt, waardeloze leerling ik :+

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 22:03

Wat een heerlijk bolletje wol <3

Succes met je zitlessen!

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 19:52

Wat een heerlijke fjord!! Wat een bolletje wol <3 Zal wel een heel ander paardje zijn als al die vacht eraf valt van de zomer of niet :P?

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 20:05

Diddle is echt een leukerd. Volgens mij hebben jullie het zelfde gevoel voor humor. Het rijden ziet er ontspannen uit. Gaat helemaal goed komen met jullie.