Ga mee met de eerdere commentaren, verder niets aan toe te voegen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Remember schreef:eowyn04 schreef:Maarrreee je bent toch een vrouw???![]()
die kunnen toch multi-taske....
Jaja, was het maar zo'n feest! Vond het al multitasken genoeg; linkerbeen links houden, rechterbeen rechts, geen onzin uitkramen en hijgen in bedwang houden
![]()
!
ZZonneglans schreef:Doe wel wat aan je rug hoor, zo zitten is vragen om rugklachten. Wat je thuis kunt doen aan je rug is buikspieroefeningen, in jouw geval bijvoorbeeld situps met opgetrokken benen (ik denk nl. dat jij ook met situps snel een holle rug maakt). Door je voorkant te verstevigen en strakker te maken, maak je het naar voren kantelen van je bekken en daardoor het maken van een holle rug moeilijker voor jezelf.
Nimber schreef:Het was weer super leuk om met jou samen te rijden! maaike heeft mooie foto's gemaakt met Esmee d'r cam!
ZZonneglans schreef:@ remember. Dat is interessant, want dat maakt het des te opvallender!
ZZonneglans schreef:Btw, ik zie net je profiel en daarmee de voorgeschiedenis van je paard. Dus ook voor Tristan:
Issy schreef:Het was een druk weekend en helemaal Steenwijk, maar leuk om de foto's te zien (de foto's van Echt Wel heb ik ook al gezien). Apart die singel zo, maar het zadel ligt nu wel mooier erop. Je had inderdaad maar kort tijd om op voor te breiden en proberen niet te hijgen in een headset is bijna niet te doen hahaha. Mooie foto's ziet er netjes uit, het commentaar geef je zelf al.
annutjuuh schreef:Ja! Ziet er goed uit! Het was een leuke clinic!
Maaike schreef:Jullie waren weer knap!!!
tellom schreef:Nou hij is niet helemaal gronings hoor, hij staat in het NeWp boek bij het stamboek van het groninger paard.
Zijn vader is de slask genaamd Test voor velen wel bekend en zijn moeder is een nabuur/rigoletto
EsmeeBlom schreef:Weer fijn gereden Mirjam! Tristan is altijd voor mekaar en leuk om naar te kijken
blijdatikrij schreef:tellom schreef:Nou hij is niet helemaal gronings hoor, hij staat in het NeWp boek bij het stamboek van het groninger paard.
Zijn vader is de slask genaamd Test voor velen wel bekend en zijn moeder is een nabuur/rigoletto
Een prachtig vader dier uit een hele beste merrie (Keizerin als ik het goed heb)wat is die mooi geworden zeg, ook fantastische plaatjes Esmee!
kjoetie schreef:*zwijmel* Tristan... Wat een machtig paard toch.. Heb jullie 2 jaar terug was t geloof ik nog gezien en even gesproken op HE en het is echt een plezier om jullie bezig te zien.
Remember schreef:Een Torro uit Keizerin is L springen geklasseerd en zal zaterdag uitgebracht worden uitgebracht in de Z dressuur.