Jeetje dat je je in hebt kunnen houden om daar niet op te gaan zitten zeg Wat een enorme kracht moet je dan onder je voelen als je daar zo op gaat zitten...
Sonja: Rowan heeft een aantal keer met haar gesprongen. Ik vond haar kracht al heftig toen we 2 weken geleden een heuveltje op klommen, met springen moet dan inderdaad nog heftiger zijn.
Dieuwkee: Ben ook super trots op haar.
Saskiakefie: Dankjewel!
MelanieB
Geplaatst: 28-02-11 18:17
Hahaha geweldig beest blijft het En die springfoto met rowan, moet toch geweldig grappig zijn met een trekpaard springen Gaaf hoor!
wauw wat goed zeg! en ze heeft er zo te zien echt veel plezier in, ook mooi dat je haar zo goed ziet nadenken hoe hoog de sprong is! ik vind het toch zo'n stoer knuffelpaard he
Melanie, dat ziet er altijd geweldig uit. Ik vind het echt knap!
Quebelle: Hahaha.. Succes in mei!
GaelleS: Soms is het tijd om eens lekker gek te doen.
Ronaa94: Inderdaad, bijna de hele tijd haar oortjes naar voren en gaan met die banaan! Kim houdt niet altijd van knuffelen, dat past niet bij haar imago.. Maar soms wel!
XNeLLeKe: En elke keer moet ik jouw boktnaam 4 keer overtypen met je hoofdletters tussendoor.
S_L: Onder een meter door met haar 1.70, dát zou pas knap zijn!
K_m: Kim kan zich inderdaad helemaal uitleven!
HC, klopt haha..
Ismy: Dat zou wel gaaf zijn ja!
FlorisSam: Dankjewel..
B_o_k_t: Bedankt!
Peerdekoper: Haha, inderdaad!
Arabiertje*: bedankt..
Nijnteee: Dankje!!
doriss
Geplaatst: 28-02-11 18:58
Ik is Kimfan Ge-wel-dig! Hoe krijgt ze het verzonnen..
We zijn er eigenlijk achter gekomen toen we haar in 2007 een keer los gooiden in de bak waar nog een hindernisje in stond. Ik denk dat als die er niet had gestaan, wij nooit hadden geweten dat Kim het kon.