Heb jij even geluk! Dat hoor je toch niet veel hoor, zeker niet na zoveel jaar! Fijn dat je pony het nu goed heeft en nog steeds leeft! Dat word aftellen tot je er naar toe mag...hoop dat je het geluk hebt dat je heel misschien zelfs even mag rijden!
Ja ik mag haar ook rijden heeft ze gezegd Misschien dat ik zondagochtend toch nog even tussen de bedrijven door tijd heb Moet nog even aan haar vragen of het kan
@ aaerdenhout Nee halfuurtje met de auto Mijn ouders vinden het geen probleem om mij te brengen Ben in het weekend op trainingsweekend even voor de duidelijkheid Dusjaa dan zit er bijna naast om zo maar te zeggen haha
@mandy Leuk paard is het Zou zonde zijn als ze er niet meer is Polansky was een goede hengst (hij is nu ruin volgens mij )
Pfft morgen 13 maart Maar wat heb ik Knallende koppijn, verhoging (tegen de koorts aan), last van verkrampende spieren en keelpijn Hopen dat het 1 dagje is Heb ik wel eens vaker Maar als ik ziek wil worden word ik het niet maar zodra er iets leuks op de planning staat wel Heerlijk haha