Bedankt voor alle leuke reacties! Het kwam ook echt uit het niets. Fotografe kreeg in totaal 200 aanmeldingen en daar werden er maar 3 van uitgekozen, en van die 3 kwamen er maar 2 op de penny, dus het was echt een verassing.
Hihihi ik lees de Penny hier af en toe. De oudste vind het een super blad en mama leest hem af en toe ook nog (en zelfs papa soms stiekem hahah). Maar hetr grappige ervan is dat als de visite hem ziet liggen pakken de meeste hem om het ff te lezen (jaja zelfs opa en oma, ooms en tante's)
Nou, wat leuk zeg!! Ik heb de Penny hier liggen (die lees ik gewoon ) en zag vanmorgen de cover, toen dacht ik serieus dat ik meisje + paard zo'n leuke, vrolijke combi vond.
Ooh wat ontzettend leuk voor je!! Inderdaad hoe oud je ook bent, we vinden het allemaal fantastisch om met je paard voorop een cover te staan, toch??? Ach en met onze leeftijden kunnen we misschien voorop de Ros of Bit misschien .
CRos95
Geplaatst: 27-02-11 19:58
Super vet Caro, hoop dat ik hem binnenkort kan scoren bij de Bruna enne is het nou dezelfde foto als je avatar?