Wat een mooi paard! Wel vind ik dat je erg streng met je handen bent. Je zet je handen veel te breed en laag, en daardoor verkramp je in je bovenlijf. Kijk maar eens naar de mondhoeken Tjetlin hoeveel spanning je op je teugels hebt. Daardoor oogt het wat gespannen allemaal. Heb je les? Probeer dan met je instructrice te zoeken naar een betere houding en je handen meer te dragen. Dan leren jullie beide te ontspannen. Veel succes samen!
Ja ik heb les, en daar zijn we ook heel erg naar toe aan het werken, de ontspanning en mijn handen. Je hebt wel gelijk maar we zijn er mee bezig. Dankjewel!
Ingrid_V
Geplaatst: 26-02-11 12:24
wat een fijne foto's om naar te kijken ik vind het een erg leuk paard. Je hebt trouwens ook een nette houding
Leuke foto's Milou! Het ziet er echt al netjes uit, en dat voor zo'n korte tijd Veel plezier nog met der!
Annika123
Geplaatst: 27-02-11 10:58
super mooi beestje! jaa idd, ik deed het ook, zo met mijn handen, dan wou ik hem beter aan de teugel krijgen! bij nader inzien moet het paardje het uit zich zelf doen
Whooops, beetje slordig dat ik er zo achter moet komen dat ik nog niet had gereageerd in dit topic! Echt een heel mooi paard Milou, en fijn dat het zo goed gaat met haar. Ik vind vooral dat je met je benen echt super ver vooruit bent gegaan, echt complimenten! Nog heel veel plezier met 'r, en ik kom écht nog een keer kijken haha!