Cursus val van Tinker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-11 23:30

Sneeuw88 schreef:
Hahaha geniaal! Het ziet er pijnlijk uit, maar zo te lezen valt het mee ;) Zulke foto's zijn wel fantastisch om terug te kijken. Goede fotograaf :D

Het viel zeker mee misschien heb ik morgen pijn maar nu in elk geval niet *D De fotograaf zegt bedankt _/-\o_

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:39

Je moet ook wel berg OP en niet AF galopperen :+ _O-

Hopelijk heb je morgen ook nergens last van :)

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:48

MagicDay schreef:
Jeetje, zie er de lol toch van in!!

Erg grappig zo!! Ik zou het ook zo doen (altijd weer die wereldverbeteraars!!) :P

Dit heeft niks met wereldverbeteraars te maken, ik zou het niet zo doen, ik zou mijn gezond verstand gebruiken....
Ik weet ook niet wat je erg grappig aan vindt, gelukkig is het allemaal goed afgelopen maar de gevolgen hadden ook anders kunnen zijn en dan is er niks grappigs meer aan. maar erg fijn dat jullie het hylarisch vinden...............

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:53

Whaha.. Heerlijke foto's. :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:54

Hahaha geniaal! :')

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:55

_O- meer heb ik hier niet op te zeggen...dus jij bent nooit jong geweest?? Ze heeft iig al een cap op!! Das al heeeeeeel wat!! Ik zie echt niet in wat hier fout aan is, ikzelf ben een maand geleden in de binnenbak van mijn paard gebonjourd...heel hard....ik wil maar zeggen...

Sodeletuut

Re: Cursus val van Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:57

Hahahah geweldig! _O-

Zijn dit stills uit een filmpje? Of kan die camera heeeul snel achter elkaar foto's maken? :P

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:58

So he, strakke moves hoor! 8-) Poeh, en dan ook nog heuveltje af, lekker dan! :') _O-

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:58

Geniaal :')

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:59

Evelyne79 schreef:
MagicDay schreef:
Jeetje, zie er de lol toch van in!!

Erg grappig zo!! Ik zou het ook zo doen (altijd weer die wereldverbeteraars!!) :P

Dit heeft niks met wereldverbeteraars te maken, ik zou het niet zo doen, ik zou mijn gezond verstand gebruiken....
Ik weet ook niet wat je erg grappig aan vindt, gelukkig is het allemaal goed afgelopen maar de gevolgen hadden ook anders kunnen zijn en dan is er niks grappigs meer aan. maar erg fijn dat jullie het hylarisch vinden...............

Wat denk je van die mensen die met hun paarden in de bergen wonen???? Die rennen en galoperen altijd op die bergen!!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:00

Mensen, serieus? :') Dit is amper een berg hoor, in de cross ed heb je toch wat steilere dalingen, tsja, huiswaarts is wat minder slim maar ach, moet kunnen, maar dan verwacht je niet zo'n bokpartij _O-

Leuke foto's en leuke tink!

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:02

MelanieB schreef:
Mensen, serieus? :') Dit is amper een berg hoor, in de cross ed heb je toch wat steilere dalingen, tsja, huiswaarts is wat minder slim maar ach, moet kunnen, maar dan verwacht je niet zo'n bokpartij _O-

Leuke foto's en leuke tink!

_/-\o_ AMEN!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:02

Ohhhhhh.. :(:) :') Wat zielig haha!

Die sprongen komen me zooo bekend voor!
Dapper dat je zo naar beneden durft te galopperen.. :))

En ook nog zo gefocust te teugels vast houden.. _O-

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:03

haha toen ik de foto's zag ik hè die komt me bekend voor :))
(rij in dezelfde les als marieke ;))

Super leuke foto's :P

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:04

MagicDay schreef:
dus jij bent nooit jong geweest?? Ze heeft iig al een cap op!! Das al heeeeeeel wat!! Ik zie echt niet in wat hier fout aan is, ikzelf ben een maand geleden in de binnenbak van mijn paard gebonjourd...heel hard....ik wil maar zeggen...

ook ik ben jong geweest maar niet onbezonnen, maar ts geeft toch aan dat het beeld vertekend door de positie van de fotograaf en de gegeven info klopt niet geeft ze aan, mijn reactie was vanuit de OP.
met die info vind ik het geen slimme actie.
ik rijd zelf ook een tink waar ik al meerdere keren vanaf gepleurd ben, dus wat je daar mee wilt zeggen is me niet geheel duidelijk

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:08

Dat het ook in de binnenbak heel fout kan aflopen!!

Maar goed, dit is een eindeloze discussie, ik laat het hierbij, vind het nog steeds erg leuke foto's...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:09

Evelyne79 schreef:
MagicDay schreef:
dus jij bent nooit jong geweest?? Ze heeft iig al een cap op!! Das al heeeeeeel wat!! Ik zie echt niet in wat hier fout aan is, ikzelf ben een maand geleden in de binnenbak van mijn paard gebonjourd...heel hard....ik wil maar zeggen...

ook ik ben jong geweest maar niet onbezonnen, maar ts geeft toch aan dat het beeld vertekend door de positie van de fotograaf en de gegeven info klopt niet geeft ze aan, mijn reactie was vanuit de OP.
met die info vind ik het geen slimme actie.
ik rijd zelf ook een tink waar ik al meerdere keren vanaf gepleurd ben, dus wat je daar mee wilt zeggen is me niet geheel duidelijk

En al was het niet vertekend, dit is amper een berg hoor.
Grootste onzin, wel eens mensen zien mennen? ja ook met tinkers, de bergen af.
Zelf in de crossen (ik noem een SGW Markelo met zn motorheuvels waar je af en op gaat in crosstempo, en geloof me, die zijn heel wat stijler dan dit)
Gewoon netjes rechtop iets naar achter zitten en er is echt niks aan de hand hoor. :n
oa; Afbeelding
Daar kun je niet in een stapje/l.llig drafje op een hindernis afgaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:12

Geweldige foto's en teksten!
Sportief hoor om ze hier te plaatsen! Ik hoop dat je je geen pijn hebt gedaan en dat dit een eenmalige actie was!

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:15

ik men zelf, met een tinker.
maar goed, daar gaat dit topic niet over.
Ik gaf aan dat ik de combi niet verstandig vond, huiswaarts, bergafwaarts en hard dat is vragen om op de voorhand te gaan denderen

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 00:26

Evelyne79 schreef:
ik men zelf, met een tinker.
maar goed, daar gaat dit topic niet over.
Ik gaf aan dat ik de combi niet verstandig vond, huiswaarts, bergafwaarts en hard dat is vragen om op de voorhand te gaan denderen

Dit is inderdaad een eindeloze discussie ik heb de foto's geplaatst omdat ik het erg grappig vond het is goed afgelopen ja het had anders gekund maar dan kan je bij alle foute nadenken what if? Nogmaals de info bij de foto's staan leuk maar zijn niet waar, en hoevaak vallen mensen wel niet van hun paarden ik had nu het 'geluk' dat het op foto's is gezet, en je was er zelf niet bij dus weet de situatie niet, het was een onschuldig heuveltje, en we gingen niet richting huis en ook niet hard, het paard was gewoon erg blij dat het in galop mocht;)

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:32

nogmaals mijn reactie kwam vanuit de info in de openingspost, info die niet juist bleek te zijn om het hylarischer te maken.
de reportage is mooi weergegeven maar iets anders mag er duidelijk niet over gezegd worden

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:33

Ik vind het al heel dapper van je dit op bokt te plaatsen, menig bokker laat vaak de fouten en valpartijen niet zien ;)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:34

Haha, oeps.
Fijn dat het pad nog heel is :+

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 01:17

Nou ja......Dat doet ze normaal nooooooooooooit. Cesair was het er gewoon niet mee eens dat ze buiten de ruiterpaden moest, ze was bang voor een boete!
Spectaculaire beelden hoor, echt mooi gedaan weer Milou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 01:25

Heb je voor mij wat cursusmateriaal? :D
Ik viel helaas niet zo handig van mijn tinker en heb toen mijn sleutelbeen gebroken, dus tips zijn welkom :D
Ook op zand trouwens, de zachtheid valt aardig tegen :')