Sneeuw88 schreef:Hahaha geniaal! Het ziet er pijnlijk uit, maar zo te lezen valt het meeZulke foto's zijn wel fantastisch om terug te kijken. Goede fotograaf
Het viel zeker mee misschien heb ik morgen pijn maar nu in elk geval niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MagicDay schreef:Jeetje, zie er de lol toch van in!!
Erg grappig zo!! Ik zou het ook zo doen (altijd weer die wereldverbeteraars!!)
Evelyne79 schreef:MagicDay schreef:Jeetje, zie er de lol toch van in!!
Erg grappig zo!! Ik zou het ook zo doen (altijd weer die wereldverbeteraars!!)
Dit heeft niks met wereldverbeteraars te maken, ik zou het niet zo doen, ik zou mijn gezond verstand gebruiken....
Ik weet ook niet wat je erg grappig aan vindt, gelukkig is het allemaal goed afgelopen maar de gevolgen hadden ook anders kunnen zijn en dan is er niks grappigs meer aan. maar erg fijn dat jullie het hylarisch vinden...............
MagicDay schreef:dus jij bent nooit jong geweest?? Ze heeft iig al een cap op!! Das al heeeeeeel wat!! Ik zie echt niet in wat hier fout aan is, ikzelf ben een maand geleden in de binnenbak van mijn paard gebonjourd...heel hard....ik wil maar zeggen...
Evelyne79 schreef:MagicDay schreef:dus jij bent nooit jong geweest?? Ze heeft iig al een cap op!! Das al heeeeeeel wat!! Ik zie echt niet in wat hier fout aan is, ikzelf ben een maand geleden in de binnenbak van mijn paard gebonjourd...heel hard....ik wil maar zeggen...
ook ik ben jong geweest maar niet onbezonnen, maar ts geeft toch aan dat het beeld vertekend door de positie van de fotograaf en de gegeven info klopt niet geeft ze aan, mijn reactie was vanuit de OP.
met die info vind ik het geen slimme actie.
ik rijd zelf ook een tink waar ik al meerdere keren vanaf gepleurd ben, dus wat je daar mee wilt zeggen is me niet geheel duidelijk
Evelyne79 schreef:ik men zelf, met een tinker.
maar goed, daar gaat dit topic niet over.
Ik gaf aan dat ik de combi niet verstandig vond, huiswaarts, bergafwaarts en hard dat is vragen om op de voorhand te gaan denderen