Stoere springpoon met nieuw speelgoed!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Stoere springpoon met nieuw speelgoed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 03:41

Dank je wel xlovelove! :D
Ik hoop inderdaad dat ie er lol in heeft :j Maar ik denk het wel, anders deed ie het niet :+

Haha, hestejente, echt? :D Heb je foto's? :Y)
En er kan inderdaad een erg leuk parcourtje mee gemaakt worden :j maar ik denk dat ie dit voorlopig al wel genoeg uitdaging vond :)) Volgende keer ga ik toch eens proberen of ik z'n techniek niet iets beter kan vastleggen :Y)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 03:51

Nee, ik heb maar 1 keer een poging ondernomen met de combinatie mijn paard + balkjesgedoe en toen besloten dat ik dat pas weer zou doen als ik mij daar terdege op had voorbereid :Y) Paard is nu herstellende van blessure maar wie weet dat we in de toekomst weer een poging gaan wagen. Er moet eerst minstens 50 kilo spek af en liefst ook wat spiercellen er bij :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 04:03

Haha, ik heb dat spul net gekocht om dat spek eraf te krijgen :+
Als het blijft gaan zoals het tot nu toe gegaan is met een hindernisje (daarvoor had ik zelf gemaakte dingen met emmers en boomstammen enzo, maar is toch niet ideaal) dan slooft hij zich eens zo hard uit als dat ik gewoon met hem aan het werk ben .. Dus laat maar doen denk ik dan :Y)
Als ik hem gewoon los longeer of iets dergelijks dan loopt hij wel, maar hij loopt dan zo van "*zucht* baasje wil dat ik loop dus ik zal maar een beetje lopen" .. en nu stond ik daar gewoon in het midden, te kijken hoe mijn pony maar rond en rond en rond ging .. :+ Heb 'm zelfs op een bepaald moment moeten afremmen want het is eigenlijk toch wel de bedoeling dat hij beetje op mijn aanwijzingen springt enzo, haha.

Ben echt benieuwd wat het in de toekomst gaat geven :D

xNaomi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 00:37

Leuke pony

Nee ik had hier nog niet gereageerd :+ :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:32

Hahaha, thanks :Y) :D