Peterina schreef:Volgens mij als je lid bent/wordt en aangezien beide ouders BAPS geregistreert zijn, is er absoluut geen reden waarom het veulen niet ook daar geregistreert kan worden.
Is haar vader Nabukov DE? Op Allbreedpedigree.com staat Prognoz als vader vermeld. Waarschijnlijk verkeerd.
Vader van Ravea N is een volbroer van de vader van mijn cremello B.W.P. merrie.
Dan ga ik daar zeker eens informeren,dankjewel voor de info!
Haa opa is prognoz en vader Nabukov DE idd.. maar haar echte naam is ook niet chanel vandaar dat je haar niet kon vinden denk ik 
marjolein88 schreef:leuke pony/paard zeg !!!
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat is haar afstamming?
Kijk uit naar het veulentje

Dankjewel
haar vader is Nabukov DE en moeder Ravea N
griebels schreef:Ik zal je uitleggen waarom ik dit zo zeg...
Arabieren worden altijd neergezet als wild/vurig/heet etc etc...
Dat komt omdat de kruisingen (en dan vooral de kruising met de Welsh) voor heethoofden kunnen zorgen, en dat mensen/kinderen graag roepen dat ze een Arabier hebben terwijl het dus een kruising is.
De Arabier zelf is juist heel koel in de kop en erg betrouwbaar, ja ze zijn heel sensibel en gevoelig. Maar dat maakt ze nog geen heethoofden.
Het gaat er dus om dat de Arabier door dit soort uitspraken een slechte naam krijgt en dat wil ik voorkomen.
Ik heb niet gezegd dat TS hierdoor de Arabier slecht neerzet, integendeel...
Ze zal ongetwijfeld erg trots zijn op het percentage Arabisch bloed anders had ze ook niet neergezet dat het een 'Arabier' was

Snap niet dat je je daar zo druk over kan maken,en wat een onzin dat arabieren hierdoor een slechte naam krijgen.
Ik heb toch nergens gezegt dat ze een heethoofd is,integendeel zelfs,ze heeft absoluut het karakter én uitstraling van een arabier,
ze is alleen ietsie groter/breder gebouwt als een arabier,dat is dan ook het enige wat ze van haar moeder heeft meegekregen,verder lijkt ze qua alles op haar vader,een volbloed arabier dus.
zie wel dat je het niet persoonlijk tegen mij bedoelde jou reden om een heel topic hierover door te zeuren,maar snap dan niet waarom je dat doet als ik er niets over gezegt heb...
Verder wil ik er nog aantoevoegen dat er palomino arabieren zijn met meer als 99% volbloed en sorry maar vind die dus meer arabier als een halfbloed arabier,maar zei mogen hun paarden dan ook geen arabier noemen van jou voor die ene of halve procent ?
Hoop niet dat jij iedereen hier zit te verbeteren op bokt die zijn "halfbloed" paardje een arabier noemt want dan heb jij een drukke dag met iedereen erop te wijzen dat ze dat niet hebben volgens jou .
golddigger08 schreef:Hehe eindelijk nog een palomino! Zijn er zo weinig te vinden hier! Het is ook wel een apart kleurtje! De moeder van mijn paardje was een palomino met arabierebloed van ook iets van 70% Ofso... En ergens bij zijn oma een beetje welsh kunne vinde in.het stamboek!! De vader van mijn paardje is een volle palomino , lusitano. daarvan wist ik dus ook niet dat dat bestond en die zijn heel zeldzaam.. Mijn paardje heeft 1 vol zusje dat is een cremello geworden. En zijn andere volle broertje ook een palomino helaas heb ik hier geen fotos van!
Je hebt een leuk paardje! In welke stamboek staat die ingeschreven?
Dankjewel,even snel in je profiel gespiekt natuurlijk,maar wow jou paardje is ook echt heel mooi! echt een plaatje om te zien!
Die van mij is ingeschreven in het B.A.P.S .
Dankjewel iedereen weer voor de leuke reactie's!