Ik ben zeker trots op Olijf!! Ze doet inderdaad hard haar best, hoe die oortjes ook af en toe geconcentreerd staan, echt zo schattig! Ben ook echt blij met de foto's!
Leuke foto's hoor! Ze ziet er netjes uit . Vind het leuk dat ze ook donkere manen heeft en een licht puntje aan de staart, heeft Dito ook! Wel grappig, vind idd ze op elkaar lijken en bij haar zie je duidelijk dat ze een merrie is. Ziet er goed uit!
Bedankt voor de leuke reacties! Ja haar staart is wel al behoorlijk wit, maar haar manen zijn nog pikzwart. Ben benieuwd hoe ze gaat verkleuren! Ze is inderdaad wel een echte merrie, zo kan ze zich soms ook gedragen, haha!
fleur_yen
Geplaatst: 21-02-11 22:47
Supermooi paardje zeg! Had d'r zo voor mezelf uit kunnen zoeken! Jullie zijn een leuke combi
WolinLotte
Geplaatst: 21-02-11 22:56
Jaaaaaa... ik zit weer 's op bokt en ik kom weer een topic van jullie tegen!! Olijf is een lekker wijf . Vind het een heel leuk paard om te zien!
Het ziet er weer goed uit, jullie samen . Zo'n winterstop is vaak ook wel erg lekker.. want.. nu weer met frisse energie aan de slag zo te zien! Ga zo door!
Bedankt voor de leuke berichtjes!! WolinLotte; bedankt voor je lieve bericht! De winterstop heeft haar zeker niet slecht gedaan! Weer lekker met frisse energie inderdaad, is ook weer heerlijk om aan de slag te gaan!
EEZ
Geplaatst: 22-02-11 19:34
En nog meer mooie foto's. Dank ook voor de complimenten . Ik vind het superleuk om jullie les te geven. Vrijdag gaan we weer lekker verder!
Wow wat ziet Olijf er goed uit zeg, leuk kleurtje heeft ze gekregen! Grappig dat ze elke keer zo blijft veranderen. Echt leuk om te zien dat ze de balkjes zo goed oppakt, ben benieuwd hoe echte hindernissen gaan. Het ziet er echt relaxt en ontspannen uit, leuk die foto met die big smile van jou. En natuurlijk complimenten voor de fotograve, erg mooie foto,s!
Billyjb
Geplaatst: 23-02-11 14:49
Wat een leuk paard, en wat een leuk profiel heb je! Plezier straalt van de foto's