Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Matheno schreef:Ooh inderdaad, wat een prachtpaard!
Haha, ziet er inderdaad erg ijverig uit, probeer veel overgangen te rijden, figuren, hou zijn aandacht erbij.
Maar wel een superlekker beengebruik!
MirandaFuego schreef:Je weet wel waar je mee bezig bent, de eerste foto vind ik dan ook wel het mooist.
Toch wil ik even zeiken want ik vind je toch wat te streng vooral met je linkerhand., sorry.
Verder ziet het er goed uit, mooie pon.
Wat had jij nou precies met je rug?
(heb zelf een hernia)
Annash schreef:Je zeurt maar een eind weg hoor...![]()
In het rijden heb ik amper wat voor, hij moet nog leren om de hand mooi te volgen maar ook gewoon op contact te lopen.
Wat ik met mijn rug had, is niet bekend. Na al die jaren werd ik nog niet doorgestuurd naar 't ziekenhuis dus dat was ik wel zat. Ben toen zelf naar BSR gegaan (http://www.bodystressrelease.nl) Véél te veel spanning in ieder geval, waardoor je allemaal vastgezette spieren etc. krijgt. Gelukkig is dat een heel eind opgelost. Nu maar zien hoe mijn rug zich houdt nu ik weer te paard zit he!
BSR heeft in ieder geval enorm geholpen, waar fysio, manuele therapie, etc. etc., dat allemaal niet deden. Kan ook een groot stuk verlichting geven bij een hernia, kijk maar eens op de site. Wie weet heb je er ook wat aan.