Dag Kick Waarom Moest Het Zo Gaan!!!Waarom!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

linnke

Re: Dag Kick Waarom Moest Het Zo Gaan!!!Waarom!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:17

Je zegt dat je het kenteken hebt... Daar kun je een behoorlijk eind mee komen hoor... (heb niet alles gelezen dus weet ook niet of deze tip al voorbij is gekomen) https://ovi.rdw.nl/ Kun je het kentekennummer invoeren en krijg je er informatie over (werkt niet altijd maar is het proberen waard denk ik :) )

xxmeisjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 15:44

heel erg bedankt voor de site
we willen ook heel graag achter zijn adres komen heef iemad een idee of je dat via het kenteken kan doen ??

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 15:52

Nou dat hoop ik toch niet. Dat iedere willekeurige Nederlander via een kenteken een adres kan achterhalen.

Snap dat jullie het moeilijk vinden dat jullie verzorgpaardje op deze manier is weggegaan en hopen dat alles goed met hem is. Maar als de oude eigenaar jullie het adres niet wil geven dan zal ze daar wel een reden voor hebben.

Laat het even rusten. Houdt Marktplaats in de gaten als je denkt dat die man een handelaar was (qua beschrijving lijkt het er op maar waarom zou een handelaar zover rijden voor een paard).

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 15:59

Waarom zou een handelaar een shet van 200- kopen?
Op de markt kosten ze de helft minder
Ik zou er niet blij mee zijn, als ik een pony kocht en ik verzorges had die zelfs mijn kenteken deden controleren

verkocht is verkocht, is niks meer aan te doen

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 15:59

Ik begrijp er maar weinig van... pony wordt verkocht door de eigenaresse en jij zit ermee? Of wat.
Kan het echt niet goed begrijpen uit je verhaal. Volgende keer mag je wel interpunctie gebruiken en misschien een beetje een begrijpelijker taal. (had eerst verwacht dat het van een 12 jarige kwam)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 16:02

geerke schreef:
wat ik hier van vindt?...niet eerlijk tegenover het paard.
Als ex hoefbevanger en IR patient kun je er donder op zeggen dat hij ,zonder daar rekening mee te houden weer binnen een mum bevangen staat.
Ik vindt dat de vorige eigenares hier vreselijk tekort in is geschoten....je hoort op z'n minst te kijken waar je dier terecht komt.
Nu staat hij vermoedelijk bij een handelaar,binnen een aantal dagen weer op MP enzo...
Arm beest!

:j helemaal mee eens of nog erger hij gaat richting Italie

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 16:08

Persoonlijk zou ik het vervelend vinden als mijn verzorgers zo'n paniekactie op touw zetten als jullie nu doen.
Zoals al gezegd; verkocht = verkocht. Jullie zijn immers geen eigenaar.

Natuurlijk heb ik begrip voor jullie, het is erg jammer dat je paard weg is :(:)
En zoals ik het hier lees is het ook allemaal heel snel en misschien wat raar gegaan.

Maar je kunt veel beter eens met de 'oude' eigenaar om tafel.
Leg haar rustig uit dat je graag afscheid wil nemen bijvoorbeeld, of nog even foto's maken.
Misschien wil ze je niet de adresgegevens geven, maar kan ze wel zelf de nieuwe eigenaar bellen voor een afspraak.
Als ze dat niet wil, heeft ze daar misschien wel een goede reden voor. Maar daar kom je alleen achter door netjes met haar te praten.

En in de tussentijd verkoopsites in de gaten houden kan natuurlijk geen kwaad.
Maar pas op dat je elkaar niet helemaal 'gek' of bezorgd gaat maken. Succes!

xxmeisjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 17:48

bedankt voor jullie reactie
maar jullie weten misschien niet hoeveel kcik voor ons betekende de eigenares deed niks met hem
ik was de gene die elke dag kwam zowat om hem te voeren en een schone paddock te verzorgen en opeens was hij weg
gelukkig nog afscheid kunnen nemen maar we weten gewoon zeker dat het fouten boel is
ik heb het ook al netjes gevraagt aan de eigenares maar ze blijft voet bij voet staan
dit is erg jammer want geen adres geen zekerheid geen bezoekje

ps : iedereen heeft voor kick klaar gestaan

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 17:51

Ik vind dit helemaal niet raar hoor,
als ik een verzorg pony had, of mn eigen nu verkocht werden zou ik ook heel verdrietig zijn.
Meiden, ik kan jullie niet helpen, maar veel sterkte! misschien heeft die het nu wel goed ;) , hoe die man deed zegt niet alles, ik ken genoeg mensen die zo ongeintreseerd zijn maar wel goed zorgen voor hun dieren!
xx

xxmeisjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 17:57

HeleneDas schreef:
Ik vind dit helemaal niet raar hoor,
als ik een verzorg pony had, of mn eigen nu verkocht werden zou ik ook heel verdrietig zijn.
Meiden, ik kan jullie niet helpen, maar veel sterkte! misschien heeft die het nu wel goed ;) , hoe die man deed zegt niet alles, ik ken genoeg mensen die zo ongeintreseerd zijn maar wel goed zorgen voor hun dieren!
xx

bedankt voor je reactie
we missen hem heel erg jha ;( "
hoe die man deed zegt niks nee maar toch zijn we er gwn heel bang voor maar we hopen maar op het beste
bedankt!

Miran_da

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 18:45

Mensen laat het ff duidelijk zijn ik ben niet een verzorgster ik heb me eigen paardjes
En wilde gewoon me verhaal hier ff kwijt en vraag niet om al het commentaar

Ik hoef het adres niet te weten als ik maar weet dat het goed met hem gaat
Want had het kenteken gecheckt en het kwam
Niet overeen met de auto die eruit kwam dus dan ga je raar denken hierover
Maar ja hij hoeft idd niet slecht te zijn maar waarom had hij dan ze antwoorden die niet helemaal
Klopte gewoon...

Maja mensen Mogen denken wat ze willen en als je niet normaal
Kan antwoorden hier laat dan lekker niks achter..

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 19:20

ts, waar komt die opgefokte reactie vandaan?

Volgens mij denkt iedereen met je mee en wensen de meeste jou en de rest sterkte.

Dat niemand een adres kan toveren en mensen niet blij zouden zijn als ze zelf op die manier benaderd zouden worden is toch niet vreemd. Iedereen heeft het beste met het beestje en jullie voor hoor als ik het zo lees.

Miran_da

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 19:46

Hoezo opgefokt nee hoor wilde dat alleen ff voor de duidelijkheid zeggen bedoel er niets mee

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 22:44

nee, maar je pbt wel als je het niet met iemand`s reactie eens bent

ik hoop voor je dat alles goed met hem gaat, maar je kan niks doen. Hij is verkocht, en helaas voor jou , maar de nieuwe eigenaar heeft niks met jou te maken, en ik zou als ik nieuwe eigenaar was het niet prettig vinden dat al vanalles gespreculeerd word, over handelaar zijn, pony slecht verzorgen ed.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:36

Ik vind dat je het bij de eigenaresse moet zoeken, niet bij de man. De man grijpt de kans die hem gegeven word. ;)
Stel dat deze man of familie van hem het topic leest.. Dan kun je er natuurlijk donder op zeggen dat jullie ooit nog bij Kick mogen kijken ;)

Miran_da

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 08:00

@lynn_nikita ja ik reageer ja dat mag ik hoef niet al het kritiek en sommige dingen te pikken van mensen wat niet waar is dus dan zeg ik er wat op en dat mag..

@anne ik heb niks verkeerds gezegt over de man alleen die info die ik weet over hem vind ik gewoon vreemd en waarom rij je dan met een vals kenteken rond?? dat gaat je toch aan het denken zetten of jouw niet?? maar zo ie zo ik zou eerst gewoon kijken waar me paardje terecht komt en niet zomaar aan de eerste beste verkopen sorry maar er zijn er heel veel die zo denken...

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 14:03

Waarom zou je info over een onbekende zomaar op het net gooien. Zou jij niet pissig worden als er zoiets over jou werd geschreven?! Zomaar klakkeloos uitgaan van een kentekenprogrammatje is natuurlijk ook niet helemaal correct, al moet ik wel toegeven dat het een beetje vreemd is.

Daarnaast zei ik ook dat je het bij de eigenaar moet zoeken, wat je zelf al zegt.. Niet iedereen doet zomaar zijn pony weg aan iemand die hij/zij nauwelijks kent.

xxmeisjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 15:01

@ anne
kijk wij willen gewoon heel graag het adres van die man weten en ook al klinkt het raar van kan je dat via het kenteken doen, we willen alles proberen en vooral ik en miranda om kick terug te krijgen of gwn te weten hoe het met hem gaat

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:00

Moderatoropmerking:
Inmiddels wordt de koper van de pony hier al beschuldigd van het rondrijden met een vals kenteken en wordt er toch ook druk gespeculeerd/gepraat over het adres van de koper. Dit topic is bedoeld om een verhaal kwijt te kunnen en het is niet de bedoeling dat dit nu een "opsporing verzocht"-topic gaat worden. Graag ontopic en wat vriendelijker tegen elkaar kan soms ook geen kwaad

xxmeisjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:12

nee dat snap ik maar het komt kwma opeens ten spraken en we willen gewoon heel graag meer te weten komen

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 18:57

Maar als jullie hem zo graag wilde.. Waarom hebben jullie hem dan niet gekocht?! Je wist dat dit zou gaan gebeuren..

xxmeisjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:02

ik heb het geld niet..
en ik ben de verzorgster miranda die dit heeft geschreven heeft 3 eigen pony's
maar ik heb het geld niet sorry !

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:13

Vals kenteken? Echt niet hoor.
Via die site KUN je geen adres krijgen. Alleen bedrijven (autogarage's, politie )kan adres krijgen via kenteken.
Zou mooi wezen als iedereen zelf het adres kan opzoeken ;)

xxmeisjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:22

@ daphne_

ik zou dat ook niet fijn vinden maar we willen gwn graag het adres

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:24

Tja iedereen wil wel eens wat :)

Het is gewoon niet mogelijk.. je zult dus gewoon opzoek moeten naar iemand die hun adres weet.