Ik vind het er redelijk bekend uitzien, een oud klasgenootje van me heeft ook in een psychiatrische inrichting gezeten, lijkt er erg op (alleen had hij geen dvd speler en wel puters met internet)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Karin"]
En mocht ik weer eens in de buurt zijn, dan kom ik weer een keertje langs. Jammer dat Eindhoven voor mij niet zo naast de deur ligt.
[/quote]
Je bent altijd welkom hoor.
[quote="Cowgirl"]
Kun je nu daar internetten? Of ben je een paar dagen in de week gewoon thuis?
[/quote]
Nee ik kan daar helaas niet internette. Of ja kan wel in de Spiegel, maar dat is dus altijd bezet. Tja maar 2 computers met internet en de Beek is toch wel erg groot.
[quote="lOvESuLtaN"]
en euh... me moeder vindt dat ik een foto van mezelf met mijn hond mee moet sturen![]()
ik denk zelf niet dat dat erg gewenst is... maarja![]()
zeg het maar...
[/quote]
Jaaa! leuk. Ik wil je wel eens zien hoor. Enne maakt niet uit welke kaart hoor.
[quote="Pellie"]
ziet er goed uit voor een inrichting. werken ze daar ook met verschillende fases en leefgroepen met gelijke problemen? Ik hoop dat je pieken en dalen in de loop van de tijd minder heftig worden, succes daar!
[/quote]
Ik zit in een leefgroep met allemaal mensen van ongeveer dezelfde leeftijd. Ook allemaal ongeveer hetzelfde 'probleem'
na deze behandeling kan ik naar De Wende. maar dat duurt 18 maanden. Weet nog niet wat ik doe.
[quote="Jordy"]
Heb je wel een beetje aardige leidingen??
[/quote]
Ja heel aardig. o.k met sommige kan ik beter opschieten dan met andere. En sommige kan ik soms wel schieten.![]()
[quote="Jordy schreef:Ik vraag me trouwens nog iets af...jij hebt toch een eigen paardje??
Hoe doe je dat dan heeft die een verzorger of mag je er zelf heen?