Lekker plekkie heb je voor hem gevonden zeg!! Hier kan Hero vast wel aarden?? Is het wel een beetje aan te rijden of ga je nu niet elke dag naar 'm toe??
Ga alleen in het weekend naar hem toe als het kan en ben straks ook nog eens bezich met opleiding dus heb dan ook gewoon weinig tijd voor hem.
Jellie het gaat op het moment super met hem. Opisop_shop ze staan nu met zijn vieren.
vancky2005
Geplaatst: 08-02-11 00:41
Ik vind die tent wel een goed idee. Heb je soms een gedacht waar ik dat kan vinden en wat de prijs ervan is? Of op welke site ik dat kan terugvinden? Ik moet binnenkort een schuilhok aankopen en dit ziet er ook wel leuk uit.
Wat een lekkere plek voor hem, daar kan hij helemaal fjord zijn. Fijn dat je hem daar met een gerust hart hebt staan zodat jij je op je opleiding kunt richten.
Hij staat er prachtig Marcella Vind het een goede beslissing, dat je zo voor je paard kiest
Kwetal
Geplaatst: 08-02-11 11:28
De vragen over de bunker: Die is van kunststof en afgedekt met aarde. De paarden kunnen er niet overheen lopen.
De tent is op maat gemaakt door http://www.vanhamtenten.com, het bedrijf van de eigenaar van de grond (wij huren het) Het ding staat als een huis, ook bij storm. Er zijn firma's die speciaal tenten voor paarden maken, maar die zijn wel aan de prijs. Vraag eens aan DubbelDunn, die heeft hem uit Duitsland en http://www.tackroom.nl heeft ze ook.
Af en toe "mag" Hero al bij de andere mee eten, maar hij is helaas nog niet helemaal geaccepteerd door de twee grote jongens . Maar hij vind steun bij Kwetal http://www.mijnalbum.nl/Album=IWE7YOYX Dit duurde maar 5 minuten, tot Bram hem ontdekte en die plek voor zichzelf opeiste, maar nu wil Bram altijd al alles voor zich alleen, tot ik weg ben en dan mag alles weer....
Sjolvir, leuk een zwangere dame
Sanne, hoe vlakbij is vlakbij???
Marcella: stomen, een neusdouche/jetspray en doorgesneden uien naast je bed helpt ook
Ach hij is natuurlijk ook volgens de 2 grote een indringer. Maar hij heeft inderdaad een leuk maatje in Kwetal gevonden. Vond het jammer dat ik net te laat was met een foto, want ze steigerden een zondag tegen elkaar op. En dat was wel een geinig gezicht die grote tegen de kleine (die denkt groot te zijn).
Daar staat Hij echt fijn marcella en je kan ook nog eens super mooi buiten rijden in deze omgeving. Leuk om wat fotos te zien van hero op zn nieuwe stekkie
Buitenrijden is inderdaad heel fijn daar helaas wist alleen Hero niet hoe snel hij weer terug moest, want ja je kan echt niet te lang zonder je nieuwe maatjes.
Raffy
Geplaatst: 08-02-11 13:23
Wat een eldorado voor Bolletje! Heel veel plezier daar hoor en kom gerust nog eens een bakkie en een praatje doen. Groetjes van Syl
He Marcella, prachtig paradijsje heb je gevonden voor Hero!! Die zal heel gelukkig zijn met zn kleine grote vriend in en uit paddock lopen!
Marcella
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-11 23:35
Hoorde al via de mail dat hij al vreemd ga.
_Kimmm
Geplaatst: 10-02-11 16:48
Dat ziet er super uit maar ga je er zelf elke dag heen omdat je zelf denk ik alblas woont en bladel is toch weer een klein uurtje rijden
Edit ik lees al dat je alleen in het weekend gaat inderdaad. Ziet er wel super lekker uit hoor daar! Ik vraag me trouwens goed af waar het precies is. De shet en de haf komen mij namelijk bekend voor zijn deze van een mannelijke ruiter
Helaas heeft die bolle het veels te goed naar zijn zin met feest vieren dus die wil voorlopig nog niet weg daar. Modderbad val trouwens ook heel erg in de smaak door vooral even doen als baas er net is.
Daar hebben ze een super plek. Als je bij de 4e foto over de oren van de haflinger kijkt, zie je een zeer donker kleurig gebouw staan. Dat is de scouting blokhut, waar ik zeker drie keer in de week te vinden ben. Vanuit de plek waar je nu staat, kun je uren in de bossen rijden. Trek je door bladel en netersel heen, vind je het natuurgebied den Utrecht, waar je ook heerlijk kunt rijden, en waar een cafe'tje verborgen ligt wat In Den Bockenrijder heet. Daar kun je heerlijk met je paardje naar toe om koffie of zo te drinken. Ik zou zeggen, welkom in gemeente Bladel
Kwetal
Geplaatst: 14-02-11 13:06
Daar kunnen we alle kanten mee op, behalve naar het zuiden, Sanne
Git, dan moet je maar eens zwaaien, want ik ben elke dag op stal Wat dichterbij kan je ook borrelen bij de Oude Brandtoren
Even offtopic...Ha Buitenzinnig, ik keek even in je profiel, en zag je man/vriend tegen de wortels van de heksenboom zitten. Allemaal erg bekent terrein.