Bliksem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janouu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 21:02

FlorisSam schreef:
Eshaa schreef:
Auwprut hé , MENSEN GA ERGENS ANDERS MAUWEN.
Jullie zijn haar moeder niet :S
Laat haar toch lekker , die shet zal heus niet doodgaan aan een zo'n dagje , sjemineetje he.
Altijd maar commentaar geven, kijk is naar je eigen .En wat maakt jullie zo geweldig, wat hebben jullie in jullie levens gedaan dat jullie om elke scheet commentaar op anderen mogen geven ?
Ik word echt strontziek van mensen als jullie ;).

En meid, het ziet er wel leuk uit voor een keertje hoor, eff ponypret maken.
En je gewicht zal nou net niet in de weg zitten, de lengte zal je zelf ook wel weten , en zoals pernill zei, er zijn héél veel leuke dingen die je kan doen met een shetje! :D

Kijk mensen, zo ziet een normale comment eruit ;) *\o/*

ponypret is niet rijden,dit is pret voor de ruiter,maar niet voor die pony.
Ze is gewoon te lang,dat is niet fijn voor zo'n dier.

je kent deze pony niet :o hij vind het super als er eigenlijk weer met hem gereden word. hij is te moeilijk voor het zusje van mijn vriendin, dus mocht ik even 5minuten. hij vind rijden echt geweldig :P

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:03

ahah @eshaa Zo is dat :)
wel altijd erg met bokt dat ze het niet even op een normale manier kunnen zeggen (A)

en als t maar voor 5 minuutjes was, de pony lijkt er nog best plezier in te hebben :)

Janouu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 21:03

FlorisSam schreef:
Janouu schreef:
hallo :S

het is niet mijn pony, even dat jullie het weten. het is de pony van een vriendin, ze zei dat ik makkelijk even 5min kon stappen. ze reed er toen zelf ook nog op. hier was ik nog lang geen 16. op mijn profiel staat idd dat ik 16 ben, maar dat betekend nog niet gelijk dat ik hier al 16 was. ik was hier nog niet eens 13 .. dan van die volwasse mannen kreeg ik toen ook te horen, sorry als ik dat de verkeerde informatie heb gekregen, ga het dan niet meteen allemaal afreageren op mij. ik wou gewoon mijn foto's laten zien. ik weet zelf ook wel dat ik te groot was. en het was alleen stappen. DIE SPRONG WAS NIET GEPLANT!! dus willen jullie stoppen met zeuren en drijgen dat ik heel bokt over me heen krijg, terwijl ik net als jullie allemaal gewoon mijn foto's wou delen??

bedankt :)

Dat kun je verwachten als je zulke foto's plaatst,je kunt toch zien dat je te groot bent.
Dit is btw niet alleen stappen.

weet ik, maar omdan te gaan drijgen dat ik heel bokt over me heen krijg, is wel een beetje raar toch ;)
en jawel, het is alleen stappen.

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:04

nou ik vind sommige reacties ook niet zo leuk

voor 1 keer of een paar keer per jaar kon dit in mijn ogen best wel
alsl ze nu er op zou rijden zou het andere koek zijn

ik denk dat ze ijslanders verward met shetlanders want van ijslanders wordt dit wel gezegt.
al het boven staande is wel van toepassing je bent te groot ga leuk aan gespanne rijden met zo een 2 wieler

Anoniem

Janouu schreef:
FlorisSam schreef:
ponypret is niet rijden,dit is pret voor de ruiter,maar niet voor die pony.
Ze is gewoon te lang,dat is niet fijn voor zo'n dier.

je kent deze pony niet :o hij vind het super als er eigenlijk weer met hem gereden word. hij is te moeilijk voor het zusje van mijn vriendin, dus mocht ik even 5minuten. hij vind rijden echt geweldig :P

Misschien is rijden met een passende ruiter leuk voor hem.
maar als je te lang bent is rijden niet fijn voor zo'n dier,echt niet :n

Elliinee

Arme pony, je zit hem echt in de weg :\
En het zadel ligt ook niet goed
Laatst bijgewerkt door Elliinee op 07-02-11 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Leinearthur

loveulla94 schreef:
wel altijd erg met bokt dat ze het niet even op een normale manier kunnen zeggen (A)

en als t maar voor 5 minuutjes was, de pony lijkt er nog best plezier in te hebben :)

Leuke dingen zijn niet altijd goed hoor. Ik vind patatjes ook lekker, is het gezond? nee.

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:06

Ts, ik zal me op een vriendelijke manier proberen te verwoorden.
Dit is geeen pony pret, nee ik ken de pony niet, maar hoe leuk die rijden ook vind, dit is gewoon niet goed voor hem. Ik geloof je als je zegt dat je er niet op rijd, Dat is juist hardstikke goed !
Maar hopelijk was dit wel een "leermomentje" dat je er de volgende keer niet weer op springt maar denkt aan de andere leuke dingen met een shet, en geloof me er zijn er genoeg!

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:07

Jannouu schreef:

En hoe weet je dan dat hij het leuk vind?
Oren naar voren betekent niet meteen dat ze iets leuk vinden. ;)

Elliinee

Eshaa schreef:
Auwprut hé , MENSEN GA ERGENS ANDERS MAUWEN.
Jullie zijn haar moeder niet :S
Laat haar toch lekker , die shet zal heus niet doodgaan aan een zo'n dagje , sjemineetje he.
Altijd maar commentaar geven, kijk is naar je eigen .En wat maakt jullie zo geweldig, wat hebben jullie in jullie levens gedaan dat jullie om elke scheet commentaar op anderen mogen geven ?
Ik word echt strontziek van mensen als jullie ;).

En meid, het ziet er wel leuk uit voor een keertje hoor, eff ponypret maken.
En je gewicht zal nou net niet in de weg zitten, de lengte zal je zelf ook wel weten , en zoals pernill zei, er zijn héél veel leuke dingen die je kan doen met een shetje! :D

Kijk mensen, zo ziet een normale comment eruit ;) *\o/*

En dat noem jij normaal? :=

_Reneee

Ik ben het met al het bovenstaande eens. Dit is gewoon zielig. Heb medelijden met het beestje :(

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:09

Dit staat op wikipedia:

Gebruik van shetlander:
Omdat hij gezien wordt als een van de sterkste pony's en paarden van de wereld, denken veel mensen dat een Shetlander grote lasten kan dragen. In werkelijkheid kan een Shetlander maximaal 20 procent van zijn eigen gewicht dragen, anders krijgt de pony op den duur last van de gewrichten in zijn rug en is hij vrijwel onbruikbaar geworden om op te rijden, hoe oud hij ook is. Niet alleen gewicht speelt een belangrijke rol, maar ook de lengte van de ruiter. Als de ruiter te lang is, breng je de pony uit evenwicht. Shetlanders zijn naast het rijden onder het zadel ook goede tuigpony's. Het is voor een Shetlandpony mogelijk om twee maal zijn eigen gewicht te trekken, mits er op een verharde weg wordt gelopen

Elliinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:09

Janouu schreef:

het is niet mijn pony, even dat jullie het weten. het is de pony van een vriendin, ze zei dat ik makkelijk even 5min kon stappen. ze reed er toen zelf ook nog op. hier was ik nog lang geen 16. op mijn profiel staat idd dat ik 16 ben, maar dat betekend nog niet gelijk dat ik hier al 16 was. ik was hier nog niet eens 13 .. dan van die volwasse mannen kreeg ik toen ook te horen, sorry als ik dat de verkeerde informatie heb gekregen, ga het dan niet meteen allemaal afreageren op mij. ik wou gewoon mijn foto's laten zien. ik weet zelf ook wel dat ik te groot was. en het was alleen stappen. DIE SPRONG WAS NIET GEPLANT!! dus willen jullie stoppen met zeuren en drijgen dat ik heel bokt over me heen krijg, terwijl ik net als jullie allemaal gewoon mijn foto's wou delen??

Waarom zou je überhaupt een topic maken met foto's van 3 jaar geleden? :?
En als de sprong niet gepland was? Waarom staat er dan een hindernis?
Dan vind ik het ook wel heel toevallig dat er net op dat moment een foto werd genomen :=
Laatst bijgewerkt door Elliinee op 07-02-11 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:10

loveulla94 schreef:

Fijn dat hier niet alleen maar associale viswijven op bokt rondhangen. <3
Jullie hoeven niet iedereen liggen afkatten om elke scheet.
Over 1 jaartje durft niemand meer op bokt fotos te plaatsen omdat ze niet alles perfect doen zoals jullie denken dat jullie het zelf doen ;) .
Ze zet er nog duidelijk bij dat ze aan het stappen waren en dat de pony perongeluk sprong over een balkje dat zelfs op de grond lag.
Jullie moeten jullie diep schamen ;) .
Als jullie zo goed zijn in alles wat jullie in jullie leven tegenkomen (teminste dat doen jullie neem ik aan , aangezien jullie wel op iemands anders fouten liggen te katten) , dan waarom ook zo kinderachtig julliezelf vertonen ?
Achter een computerschermpje is dat makkelijk he.
Ook zo leuk, mensen die overal commentaar opgeven, first watch your ass before hating on others.

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:10

Ik denk dat ze nu wel snapt dat ze er te groot voor is.
5 minuutjes stappen is niet dodelijk. Ik zie een mooi ponytje met de oortjes vrolijk naar voren. Als die zoveel last van haar zou hebben gehad keek die wel anders.

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:11

@Elliinee, kijk eens in je eigen profiel...
bv ponykamp 09/10

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:12

FlorisSam schreef:
Janouu schreef:

Dat kun je verwachten als je zulke foto's plaatst,je kunt toch zien dat je te groot bent.

hoe kan jij weten dat het niet alleen stappen was!? er staan geen fotoos bij van dat ze aan het gallopeeren is of draven!
ik vind ook dat ze een beetje groot is maar voor even stappen kan het heus wel!die pony gaat er niet aan dood ofzo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:12

anoukie88 schreef:
Ik denk dat ze nu wel snapt dat ze er te groot voor is.
5 minuutjes stappen is niet dodelijk. Ik zie een mooi ponytje met de oortjes vrolijk naar voren. Als die zoveel last van haar zou hebben gehad keek die wel anders.

oortjes naar voren is niet blij.
Een pony geeft niet snel toe dat hij/zij pijn heeft,als het toegeeft dat het pijn heeft wordt het in het wild gegrepen en vermoord,daarom geeft het niet snel toe. ;)

Elliinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:13

Eshaa schreef:
loveulla94 schreef:

Fijn dat hier niet alleen maar associale viswijven op bokt rondhangen. <3
Jullie hoeven niet iedereen liggen afkatten om elke scheet.
Over 1 jaartje durft niemand meer op bokt fotos te plaatsen omdat ze niet alles perfect doen zoals jullie denken dat jullie het zelf doen ;) .
Ze zet er nog duidelijk bij dat ze aan het stappen waren en dat de pony perongeluk sprong over een balkje dat zelfs op de grond lag.
Jullie moeten jullie diep schamen ;) .
Als jullie zo goed zijn in alles wat jullie in jullie leven tegenkomen (teminste dat doen jullie neem ik aan , aangezien jullie wel op iemands anders fouten liggen te katten) , dan waarom ook zo kinderachtig julliezelf vertonen ?
Achter een computerschermpje is dat makkelijk he.
Ook zo leuk, mensen die overal commentaar opgeven, first watch your ass before hating on others.

Je kan verwachten dat er zulke reactie's komen op zulke foto's.
Zoiets doe je gewoon niet even stappen op een shet terwijl je er te groot voor bent :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:13

zoofje schreef:
FlorisSam schreef:

hoe kan jij weten dat het niet alleen stappen was!? er staan geen fotoos bij van dat ze aan het gallopeeren is of draven!
ik vind ook dat ze een beetje groot is maar voor even stappen kan het heus wel!die pony gaat er niet aan dood ofzo!

Zie laatste foto,dat noem ik geen stap

Elliinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:14

sefanja schreef:
bv ponykamp 09/10

Nou daar zie ik niks aan hoor

Anoniem

sefanja schreef:
bv ponykamp 09/10

Daar staat alleen een welsh. :?

sefanja

nee dat is een sprongetje duhh

sefanja

dat maakt niks uit, dat zijn ook oude foto's....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:15

sefanja schreef:
nee dat is een sprongetje duhh

maar daar stapt hij niet,duhhh. :roll: