. Ga dr echt op letten, zo knullig! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ga dr echt op letten, zo knullig!
, hij ziet echt alles, kan niks meer verdoezelen
.
Jullie zijn een hele leuke combi!lidia_egdom schreef:Klopt, maar ik ondergrond mijn bevindingen met een uitleg.
. Beetje slechte ervaringen mee vanuit het verleden
.
. Het kan dus ook zeker wel kloppen dat ik mijn paard soms in de weg zit, helaas.
.
. Omdat je kunt zien dat hij daar echt wel moeite mee heeft, maar zich daarin wel laat rijden en zijn best doet om toch te vertrekken. Dus, samengevat
, alles wat je zegt, zei ik in mijn OP ook en daar ben ik me van bewust en daar zijn we mee bezig, maar nog niet zo lang. Helaas is het niet makkelijk om een aangeleerde houding eruit te krijgen en Niels moet het ook met mij doen, met een andere ruiter zou het waarschijnlijk allemaal sneller en beter gaan
.
.
Leuke combinatie zijn jullie ook!
Ook heb je door waar de verbeterpunten zitten en heb je daarbij goede begeleiding. Dus dat gaat wel goed komen!

, maar we hebben (volgens mij) best veel schik met elkaar
. En ik moet echt wat bedenken op die stomme teugels
.
?
. Dat heeft extra tijd nodig gehad. Daar komt bij dat Niels heel graag in zijn eigen houding loopt en dat heeft, nu ik zelf weer iets meer op niveau ben, veel tijd en training nodig. Ik heb vertrouwen in de woorden van mijn trainer, die zegt dat we het er voor een heel groot deel uit kunnen krijgen
. Appie12 schreef:Ik zou hem voorlopig op trens gaan rijden en eerst zitles nemen. Je hebt nog zoveel moeite met het meezitten in de beweging dat je eigenlijk iedere pas ( volgens de fotos) je paard stoort in de rug. Daardoor kan je rijtechnisch nooit de dingen voor elkaar krijgen die jij benoemd.
Het is echt hardstikke moeilijk, ik zeg niet dat je dat zomaar doet. Maar daar zou ik aan werken als ik je was.
En ik zou dispensatie aanvragen om in het L te starten.
. Het is niet voor niets dat ik aangeef geen rijtechnisch commentaar te hoeven, no offence.