nou daar ben ik hoor!!!
wat een dag! vanmorgen nog kei fijn getraind. vanmiddag dus naar roosendaal gegaan met cacharel. ben denk ik 20 minuten in de kantine geweest, even wat gedronken, betaald, en coupons gegeven. loop ik met vriendin terug naar de trailer om te gaan zadelen, zadel en hoofdstel weg!! ik dacht dat ik ff aan het hallucineren was, en vriendin dacht dat ik een grap maakte, maar ze hebben gewoon alles mee genomen!! gewoon voor dik
5000 euro aan spullen! ik begon echt kei erg te trillen en te janken, van boosheid en van schrik, dit maak je toch niet snel mee?? mijn laarzen hebben ze laten staan, ze houden niet van blauw lak denk ik, ze hebben wel de laarzen tas opengeritst, maar was niet goed zat ofzo. gelijk melding van gemaakt daar, en ze hebben op het terrein camera's hangen, dat gaan ze nu bekijken, kunnen we nog niet veel mee, zal verzekering werk worden, maar zuur is het wel! ben er dan ook echt ziek van.

t zijn maar spullen, en maandag heb ik als het moet alles nieuw, maar daar gaat het niet om, ze moeten toch godnondeju met hun jatten van je zooi afblijven?? waar halen ze het lef vandaan!!