wow!!! prachtig paard zeg... Ik ben echt jaloers...
vaa
Geplaatst: 30-01-11 13:45
mooi, je zit er ook heel netjes op, punten geef je eigenlijk zelf al aan
Nathalie02
Geplaatst: 30-01-11 13:47
Wat zonde dat ze eigenlijk voor de verkoop is. Ik vind haar geweldig!
xxxjosinex
Geplaatst: 30-01-11 15:43
Mooie foto's.!! en leuke combinatie zijn jullie samen..!
lovelucydan
Geplaatst: 30-01-11 18:02
wat een gaaf dier!
maar mag ik vragen waarom je met S&T rijd terwijl er nog L word gestart? niet aanvallend bedoelt maar uit nieuwschierigheid. ik heb verder geen ervaring met S&T. ja ik heb dit gelezen vooradat bokt over me heengaat. Even over de stang en trens, die hangt er nu voor de tweede keer in. Ze liep er de eerste keer een aantal weken terug super fijn op, dus ik heb hem weer in de kast gehangen en train lekker op trensje verder, maar voor dit fotomoment wilde ik hem wel weer even uit het stof halen.
Nouvel
Geplaatst: 30-01-11 19:04
Ik móet gewoon altijd even naar 'r kijken, ik vind 't zo'n geweldig dier! Prachtig is ze!
Laatst bijgewerkt door Nouvel op 30-01-11 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Evelijn
Geplaatst: 30-01-11 19:10
Wauw Kate wat ziet het er goed uit. Leuk dat Sienna zo goed aan de loop is. Als ik ooit nog eens een paardje op FP ga uitzoeken mag jij mee
wow die wil ik wel hebbeeeeen, heel grappig ik ben echt 6 jaar lang naar het fp geweest wat grappig dat ze eens niet als recreatiepaard worden gebruikt!
Malene: Kan ik wel doen, maar het heeft niet veel zin. Het probleem ligt meer nog bij het feit dat ze te weinig reactie geeft waardoor ik zelf teveel ga rijden. Dat gebeurd met of zonder spoor. Gewoon concequenter gaan worden met het been
Amber: Haha, tja, reclame he
lovelucydan: Omdat ik de klasses niet hoef te doorlopen, gezien ik meer dan 2 keer Z2 ben geweest. Ik mag haar dus starten in welke klasse ik wil en hoef deze niet uit te rijden. Ik start haar dus een paar keer L voor de wedstrijd ervaring, pak dan een keertje een M proefje mee en als ze er klaar voor is, start ik gewoon Z .
Evelijn: Dankjewel voor de tip, zal er even naar kijken
droversrun: Niet alles wat van het FP komt is voor de recreatie, staan soms nog best leuke wedstrijd dieren tussen