Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!
en naast de doorloop naar de ring, dus meer dan genoeg drukte om hem heen en veel bekijks... Moest hij wel erg aan wennen, maar hij heeft zich keurig gedragen
Hij 'slaapt' 's nachts wel lekker thuis, dus zal hem morgenochtend wel weer lekker af kunnen spoelen

!

snowdon schreef:Ik heb deze dagen alleen Snowdon mee, hij staat in de knuffelpaddock naast de stand.... precies bij een strobalenpiramide wat vandaag met die hordes kids erg populair wasen naast de doorloop naar de ring, dus meer dan genoeg drukte om hem heen en veel bekijks... Moest hij wel erg aan wennen, maar hij heeft zich keurig gedragen
Hij 'slaapt' 's nachts wel lekker thuis, dus zal hem morgenochtend wel weer lekker af kunnen spoelen
vond zijn blauwe ogen wel apart...
Pff voor 1 dag lukt me dat nog wel, maar 3 dgn wit houden is lastiger 
snowdon schreef:Dank je!
Ik vrees dat hij morgen en overmorgen wel iets minder wit isPff voor 1 dag lukt me dat nog wel, maar 3 dgn wit houden is lastiger
Er was ook nog een bokker die mijn partner aansprak over Snowdon en mij? Ik was toen in gesprek met studiegenootje.... Geen idee wie het was, heb ze niet gezien