Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stef schreef:Euh, TS... Dat je boos bent op Divoza is begrijpelijk, maar daarom hoef je toch niet lelijk te doen tegen de bokkers die hier reageren?
Af en toe een puntje of een komma leest ook wat prettiger trouwens...
Een deken hoort inderdaad niet zomaar stuk te gaan. De vraag is, is ie zomaar stuk. JIj zegt van wel, Divoza zegt van niet. Dat wordt dus touwtrekken.
Ik heb weleens ergens iets gelezen over dat je van een produkt mag verwachten dat ze een x periode mee gaan. Volgens mij bij de consumentenbond oid. Misschien kan je op hun site iets vinden?
Celiien schreef:Ik vind dat je persoonlijk overdreven reageerd..
Ze willen hem voor je maken, nee dat kan/mag niet.. Ik vind het netjes van ze dat ze je daarnaast dan nog 10% korting aanbieden. vergeet niet dathet paarden zijn.. die van mij scheurt ze ook elke ker in reepjes, maakt niet uit wat voor een voering oid erin zit. en aan het materiaal dat Imperial Riding gebruikt, kan Divoza niets doen, zij zijn alleen maar een verkooppunt.
Citaat:Voldoet een artikel na ontvangst niet aan uw wensen, dan kunt u het binnen 30 dagen, mits ongebruikt en in de originele verpakking, gefrankeerd aan ons retour zenden.
Citaat:Elk artikel van Divoza Horseworld voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit en degelijkheid. Mocht het artikel bij normaal gebruik onverhoopt toch gebreken vertonen, dan worden deze kosteloos hersteld. Dit gebeurt door middel van vervanging of reparatie, dit wordt door Divoza Horseworld beoordeeld. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepalingen evenals producten van rubber.

MamboBeach schreef:Normale slijtage? Na anderhalve maand? Vind jij het normaal als je broek of jas na anderhalve maand scheuren vertoont? Ik ga direct terug hoor.
Voldoet een artikel na ontvangst niet aan uw wensen, dan kunt u het binnen 30 dagen, mits ongebruikt en in de originele verpakking, gefrankeerd aan ons retour zenden.
Niet aan je wensen voldoen binnen 30 dagen terugsturen? Ongebruikt en in verpakking... Is al moeilijk dan om iets te passen of om uit de verpakking te halen? Wat wil je hiermee zeggen? Is verplicht hoor, minimaal 7 dagen...
was niet degene die ik zocht Vjestagirl schreef:MamboBeach schreef:Normale slijtage? Na anderhalve maand? Vind jij het normaal als je broek of jas na anderhalve maand scheuren vertoont? Ik ga direct terug hoor.
Voldoet een artikel na ontvangst niet aan uw wensen, dan kunt u het binnen 30 dagen, mits ongebruikt en in de originele verpakking, gefrankeerd aan ons retour zenden.
Niet aan je wensen voldoen binnen 30 dagen terugsturen? Ongebruikt en in verpakking... Is al moeilijk dan om iets te passen of om uit de verpakking te halen? Wat wil je hiermee zeggen? Is verplicht hoor, minimaal 7 dagen...
Nee, je mag iets wel passen, maar je moet de verpakking erbij doen, voor zover mogelijk. Dat houdt dus in dat er best 1 of 2 haartjes op kunnen zitten doordat een deken gepast hebt, maar niet dat er hele modderplaten op kunnen zitten.
Waar ik op doelde was alsof het heel coulant zou zijn van Divoza en dat is het niet, dat bedoel ik te zeggen. Citaat:Elk artikel van Divoza Horseworld voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit en degelijkheid. Mocht het artikel bij normaal gebruik onverhoopt toch gebreken vertonen, dan worden deze kosteloos hersteld. Dit gebeurt door middel van vervanging of reparatie, dit wordt door Divoza Horseworld beoordeeld. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepalingen evenals producten van rubber.
MamboBeach schreef:Normale slijtage? Na anderhalve maand? Vind jij het normaal als je broek of jas na anderhalve maand scheuren vertoont? Ik ga direct terug hoor.