Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

gabjj8 schreef:jeetje.... Ik zal als je de neus van je diertje niet wilt breken toch je neusriem een gaatje of 4naar boven doen, dit is echt heel slecht voor de neus
En als zweep gebruik je een....... tak??
Ik vind dit niet echt op rijden lijken, sorry
Daarnaast loopt hij altijd al met de neusriem zo en vandaag nog even bij de les gevraagd, ook zij zei dat één gaat hoger bij hem het maximale is, maar zelfs dat hoeft niet. Het enige wanneer ik echt aan z'n hoofd zit, is als hij wegspringt en raar gaat doen, voor de rest staat er gewoon een normale druk op, waar een neusbotje echt niet van kan breken hoor.
WeCo schreef:Ik vind jullie juist erg leuk, het plezier spat eraf en ik vermoed dat Doedel 10x meer plezier heeft zo dan als hij rondje na rondje in de krul door de bak moet lopen. Heerlijk bit en boomloos de natuur in, ik vemoed dat menig paard jaoers op hem is.
gabjj8 schreef:WeCo schreef:Ik vind jullie juist erg leuk, het plezier spat eraf en ik vermoed dat Doedel 10x meer plezier heeft zo dan als hij rondje na rondje in de krul door de bak moet lopen. Heerlijk bit en boomloos de natuur in, ik vemoed dat menig paard jaoers op hem is.
Als je dit over mij hebt...
Ik rij nooit in de bak en alleen maar bit/boomloos buiten, maar....
De neusriem zit echt te laag en dit kan zeer veel kwaad voor de neus, en een tak, dat vind ik gewoon raar.

Kwa grootte is hij voor mij prima, gezien ik ook niet zo groot ben, maar voor een Welsh Cob is hij aan de kleine kant ja