Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
paardrijmiep schreef:alexmeder schreef:Zelfde soort verhaal als bij mij!
Ook een jong paardje of het er niet mee eens dat ik mijn paard ''overbelast'' ? :d
paardrijmiep schreef:Jaa ik sla echt geen paarden,als ze bijten "bijt" ik terug.(hetzelfde met schoppen etc)
als ze me dwingen te lopen ga ik gewoon voor zijn neus zwaaien met touw( parelli manier)
en dat soort dingen
en hij wil gewoon voor me werken hij hinnikt al als ik er aan kom, en daarbij besteed ik ook erg veel aan poetsen enzo vooral nu hij is zo smerig en krijg het niet schoon!
smurfje schreef:Maar je zit er toch op, met de foto?
Het is totaal niet mijn keuze. Je kan ook gewoon lange lijnen recht uit met hem gaan doen.
Als hij zo lastig is, kan je hem ook in een groep gooien. daar word ie ook gewoon opgevoed.
Daar voor hoef je hem niet in te rijden op zijn tweede.

smurfje schreef:alexmeder schreef:IK ZIT ER OP! lees boven eerst
Geloof mij ik lees echt wel.
Maar hoeveel kg zit er dan op zijn wervels die nog niet eens dicht gegroeid zijn?
paardrijmiep schreef:Jaa en aangezien de jouwe ook niet een tengere is kan je er best wel paar keer op zitten!
die van mij is van wervelwind! kwpn tuiger maar hij is maar 1.47 aangezien hij van tweeling was en helaas is zijn broertje overleden :S
Deze zal rond de 1.75 worden, en indd hij is een blok massief hahah !