LiVetime schreef:Er komt een handelaar bij ons op stal volgende week die we goed kennen.
Ik ga t dier dan even helemaal wassen. En ja, dan kan het zomaar zijn dat het paard mee genomen wordt.
Eigenaresse wordt op de hoogte gebracht dat er iemand komt voor haar dier en reageert ze daar niet op, dan is het heel simpel, dat gaat dr paard weg.
Pas hier mee op!!! Dit is helling waar je aan begint!
Jullie weten toch niet waar ze woont? dan weet je dus ook niet of ze dit bericht ontvangt! Als ze er dan later achter komt.....dan kunnen de rapen gaar zijn...
Wat zij doet kan ook niet....uiteraard.
Maar ga je niet verlagen tot het illegale circuit.
Ik zou persoonlijk een brief op stellen met behulp van advocaat/juridisch loket. Met exact erin hoe de zaken ervoor staan. Dat jullie aanbieden het paard over te nemen en daarvoor de kosten kwijt te schelden.
Zet er ook in wat de mogelijke consequenties zijn als ze niet akkoord gaat. Dat volgens art.nummer zoveel je officieel recht hebt op het paard omdat je voor een bepaalde tijd de kosten gedragen hebt en je volgens de wet eigenaar bent..
Brief uiteraard aangetekend versturen!
Hoe de brief op te stellen en met welke artikelnummer kan je je beter wenden tot juridisch loket of advocaat.
Dit bericht schrijf ik aan jou, uiteraard snap ik dat jij niet degene bent die de beslissingen maakt. Maar zo is het wat makkelijker schrijven