Wat een mooie foto's! jammer van wat overbelichting, maar dat voorkom je haast niet met zoveel sneeuw!
Zie ik het nou goed, en rij jij elk paard met hetzelfde zadel? Hoe heb je dit passend weten te krijgen joh? Valt me op omdat ik je zadel zo mooi vind haha
haha dankje Charlie heeft een andere zadel, een KN,( http://www.ginnyenbanshee.nl/4031.png-for-web.jpg ) maar deze prestige gebruikte ik wel op Magic, zadel is ondertussen aangepast voor Billy. En ik rij Toot (van Amber) ook met de prestige. Is gewoon een simpele zadel, medium boom. bedankt voor de leuke reacties De basis zit wel goed bij Billy dus opzich hoef ik niet zoveel te doen Hij is lekker ingereden, eerlijk gevoelig paard is het gebleven.
Wat een ontzettend mooie vos heb jij onder je kont!
elllis
Geplaatst: 27-12-10 08:51
Zo GB ik had al een foto in het Scandic topic bekeken .. maar wat heb je hem super aan het lopen .. tja en je andere paard is ook echt HEEL gaaf !! Ik ben fan van jullie hoor !
Bedankt @ellis, dankje @gravity: ja ik ben ook maar heel klein @Zavander: ja voor idd @tjuppie: wauw bedankt voor de compliment @jeroen: dat is zo dat de sneeuw weg glijd van zijn hoeven in plaats van blijft plakken (de sneeuw was namelijk nog erg los en vers) @kazan, dankje, erg leuk om te horen! @do: dankjewel !
Anomien
Geplaatst: 27-12-10 13:09
ziet er leuk uit. het enige wat mij dan weer stoort is het opzichtige logo.. En die tweede is ook een knappert zeg.