BTW Je paard is PRACHTIG!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Veel succes ermee!
maar inderdaad, daar moet je WEL even wat voor doen, je moet het eerst verdienen, daar heeft je instructrice wel een punt. Maar als je het echt wilt, dan is waar een wil is een weg, en dan ben ik heel benieuwd naar updates! Want eerlijk is eerlijk, het had niet veel gescheeld of ik had in je verkooptopic zelf gereageerd dat ik wel belangstelling voor haar had. Alleen zit ik al tot de nok toe vol met paarden (hoe zou dat nou komen, ghi), kan er niet meer zomaar nog eentje bij nemen
Mocht je over een jaar of twee alsnog besluiten haar weg te doen dan heb ik weer 'n plekkie...ah, nee, dat is flauw van mij, ik hoop gewoon dat je er voor het leven een wereldpaard aan krijgt! Succes! Jeroennn schreef:Super
waarom die longeerzweep? zodat hij niet stil staat?

Calimero_ schreef:Dankjewel! Klopt, ik ga er nu al weer een stuk vrolijker heen dan eerst, en dat moet. Je moet wel plezier blijven houden ook al zit je in een dip.
Ik zit er aan te denken om eens een bitloos hoofdstel te proberen. Ik heb het idee of ze verkeerd in is gereden. Want zodra je het bit in haar mond legt begint ze heel erg te kauwen.
Nou is dat ook jongigheid maar als je op haar gaat zitten en de teugels heel zachtjes aanneemt kruipt ze al achter de teugel helemaal in de krul.
En ik dacht als ik nou eens een bitloos hoofdstel probeer. Dan heeft ze het gevoel of ze geen bit in heeft en doet ze dat misschien niet meer.
Calimero_ schreef:Dankjewel! Klopt, ik ga er nu al weer een stuk vrolijker heen dan eerst, en dat moet. Je moet wel plezier blijven houden ook al zit je in een dip.
Ik zit er aan te denken om eens een bitloos hoofdstel te proberen. Ik heb het idee of ze verkeerd in is gereden. Want zodra je het bit in haar mond legt begint ze heel erg te kauwen.
Nou is dat ook jongigheid maar als je op haar gaat zitten en de teugels heel zachtjes aanneemt kruipt ze al achter de teugel helemaal in de krul.
En ik dacht als ik nou eens een bitloos hoofdstel probeer. Dan heeft ze het gevoel of ze geen bit in heeft en doet ze dat misschien niet meer.
* Daphaan schreef:Hm, ik vond het verkoop idee persoonlijk verstandiger, maar als ik hoor hoe je het aanpakt (met longeerzweep in de bak, losse teugel en gas) lijkt het dat je wel op de goede weg zit. Als je overstapt op bitloos, wees dan wel alert dat dat voor zowel jou als het paard heel erg wennen is. Probeer vooal in het begin veel lessen te nemen, om over dat dooie punt heen te komen
Mooi dat je de motivatie weer hebt, dat is het halve werk. Succes!

Calimero_ schreef:kamsel schreef:Mooi dat het goed ging! Wat voor bitje heb je nu in dan en welk materiaal?
Ik heb nu een gewoon ijzeren dubbel gebroken bitje.
Heb ook al eens getwijfeld om een ander bit, maar ja.
Wat voor een?
)
!