Wat een heerlijke foto's Jeddah, wat fijn dat je zo'n lief ding getroffen hebt. Ik gun het je van harte! Ben heel benieuwd naar meer foto's van jullie in de toekomst!
Kijk, zo rij je een paard in!!! Gewoon lekker een halstertje om ipv een bit, lekker van het hoofd afblijven en vooral doen alsof alles at er gebeurt heeeeeel normaal is(zo rijd ik altijd paarden in en het werkt super!).
Wat zijn jullie al een mooi team in die korte tijd Jeddah, dat belooft wat! Ik vind 'r prachtig, en jij ziet er ook goed uit joh!
spatter
Geplaatst: 18-12-10 12:19
Wat een heerlijk meisje heb je ! Zo vol vertrouwen al in jou met jou op pad,heel mooi om te zien. Ze is ook wel een beauty en jullie passen goed bij elkaar, ze oogt zelfs groot.
De combinatie arabier - paint vind ik ook wel een erg gave combinatie.
Wat een heerlijk paard zeg! goh ik wou dat er meer zo reageerden....zou het heel wat makkelijker maken hahah!
veel plezier en suc6 nog samen!
CowgirlStore
Geplaatst: 18-12-10 13:15
Wauw! Wat super zeg! Je hebt het echt getroffen met BJ, prachtig paardje en zo braaf! Dat wordt nog vele jaren genieten!
Woody2015
Geplaatst: 18-12-10 14:17
Hai Jeddah
Wat gaaf he, wat een snoeperd en wat gaat het al goed daaro!!
Nog wat van je oude liefdes gehoort?
Groetjes Loes en op naar het volgende topic!!
DaisyDarling
Geplaatst: 18-12-10 14:20
I say; & Heeerlijk zo`n cool paardje!
Anoniem
Geplaatst: 18-12-10 14:22
Jeddah schreef:
@koedbloedkim, nee, ik rij met een halster met touw-TEUGELS eraan!
Ik vind het gewoon superknap. Helemaal voor zo'n jong paardje.. en dan zo'n begin, da's geweldig.
Maflinger_S
Geplaatst: 18-12-10 14:24
Dat ziet er al goed uit. Je ziet de band tussen jullie groeien. Je schrijft dat ze zelfs als Jeddah aanvoelt maar hé, jij bent dezelfde ruiter, dus dat is niet zo gek.
Wat gaat ze braaf! Jullie zien er super uit.... Staat BJ ook met andere paarden waar ze woont? Zitten daar eventueel leuke rijmaatjes bij?
Jeddah
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-10 16:07
Wauw! Wat een leuke reacties! Thanks allemaal!!
In antwoord op een aantal dingen : -Nee, ik vind het niet eng zonder cap, anders had ik er eentje opgezet -Ja, ik ben 43 kilo kwijt! Ik heb in oktober 2009 een maagverkleining gehad. -Ik heb de afgelopen 4 paarden "op straat" ingereden en dat bevalt super! Ze zijn allemaal zo relaxed geweest, al moet ik zeggen dat Bobbie-Jo het "snelst" gaat van allemaal -Malle en Jeddah doen het SUPER! Zo goed dat, als ik morgen de lotterij zou winnen ik ze niet eens terug zou kopen Beter als daar konden ze het niet treffen, ze moeten niks, mogen veel, maken af en toe een ritje naar de "pub" en hebben prachtig uitzicht op een heuvel over zee! -Deze combie Arab-Paint is echt SUPER! maar heel eerlijk, ik heb ze ook wel wat minder fijn van karakter gezien Bobbie-Jo's mama, een Egypische Arabier, heeft een mega nuchter karaker en is volgens de fokster ook nergens bang voor! En haar papa, de paint, is mega, mega relaxed! Beetje "jamaican" relaxed -Nee, er staan nog geen paarden waar Bobbie-Jo nu staat, er komt binnenkort wel een pony bij en er staan wat paarden verderop in de straat. Ik ben wel lid geworden van de Arkansas Arabian club die regelmatig Trail rides heeft evenals shows natuurlijk