M'n oude dametje in de sloot door het ijs gegaan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

future4eveah

Re: M'n oude dametje in de sloot door het ijs gegaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 13:15

zo dat is schrikken en zeker met zn oude pony!
Volgen mij heb ik het ook op het nieuws gezien ;)
Gelukkig dat alles goed met haar gaat :)

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:30

Dat is schrikken zeg!
Arme pony..

Ben jij dan ook de verzorgster waar ze over spreken in het artikel? Dan wil ik je nog even meegeven dat ik het super van je vindt, dat je zo'n oudere pony verzorgd, ondanks dat je niet de eigenaresse bent en er waarschijnlijk niet op kunt rijden! Hartstikke goed van je, dan heb je echt een hart voor dieren.

prinsfasco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:34

Hoe is het nu met je pony?

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 15:56

De verzorgster waar ze het over hebben in het artikel is eigenlijk niet de verzorgster, maar de staleigenaresse (ze voert wel en zet ze buiten en haalt ze weer binnen enzo.)

Ik ben de eigenaresse van de pony ;) het maakt me echt helemaal niet uit dat ik niet meer op Pasha kan rijden, ik heb gewoon een hechte band met haar. Ik hou van haar, ze is mn beste maatje. ;)
Ik wil gewoon dat ze een fijne oude dag heeft,. Oke ze heeft artrose, en tilt daardoor haar achterbeen wat moeilijk op. Maar dat hindert haar niet van het leven te genieten en (nu nog) langer te willen leven, (en daarom maak ik er nog geen eind aan, wat sommigen niet willen begrijpen)

Ik heb samen met haar al veel meegemaakt, en ik heb als ik bij haar ben en we gaan lekker wandelen, poetsen, knuffelen of gewoon niks doen gewoon een gevoel alsof we een team zijn, heel erg hecht. Ik kan voor haar natuurlijk niet zeggen of het voor haar ook zo is, maar op sommige momenten denk ik van wel.

Het gaat nu goed trouwens. Ze staat overdag ook weer buiten, nu wel in de bak. Dus niet los op het erf, Wat nu door de sneeuw glad is overigens, dus ook te gevaarlijk.

Ze staat er verder bij alsof er niks is gebeurd. :)