Mijn shires in de sneeuw.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MiniLoe

Re: Mijn shires in de sneeuw.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:02

whauw ik wil er 1 en daar staan er gewoon 10 haha.
leuk die kerstmutsen, ik had ze ook gezien idd, ze passen goed zeg

Dapper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 21:23

@ Pluttersput, het is een echte schoonheid en vreselijk lief, en dat duurde dan niet echt lang dat nummer 10 erbij is gekomen, wie weet wat de toekomst nog gaat doen. ;)

@ Suuskipje, Je bent welkom hoor als je haar maar bij mij laat staan. :o

@ shaddy82, nu zie je nog maar foto's met 1 muts vanaf zaterdag hebben ze allemaal tijdens de rit deze mutsen op. {:)

@ Suzan_bobar, lekker die teddyberenvacht en dit is nog maar het begin ze krijgen nog een dikkere vacht, en je komt maar opstappen hoor ik ga wel met je mee. ;)

@ renate85, zo heeft iedereen zijn of haar voorkeur, en de naam Knorp heb ik hem niet gegeven maar volgens de oude eigenaar zou jij een knorpend geluid maken met het eten, echter weet ik niet wat knorpen is en heb er met mijn oor dichtbij gelegen en al mijn shires maken hetzelfde geluid.
Op papier heet hij Nataniel maar daar luisterd hij niet na, en ik zou de laatste zijn om een naam van een paard af te pakken.
Haal jij je vriend maar over, je mag hem ook thuislaten hoor. :D

@ Peanutbutter, vreselijk he zo ongelukkig begrijp jij dat nu ? :=

@ Allemaal die ik anders vergeet, het is wel moeilijk om een kudde van 10 shires samen op de foto te zetten, kan begrijpen dat sommige van jullie verliefd worden op mijn shires, dat ben ik namelijk zelf ook. :o

Shylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:51

Lol! Echt geniaal die mutsen! Hebben ze in ieder geval geen last van koude oortjes hihi! ;)

mirtje83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 00:30

:) ik ben echt helemaal verliefd op je shires.

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 01:18

haha, nou die heb je ff snel vetgemest, volgens de laatste berichten hier op bokt waren ze op sterven na dood ;)

ze zien er super uit! Ik ben gek op paarden in de sneeuw. En dan die mutsen erbij, hihi.

fijne feestdagen voor jou en de shires!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:56

Dat sneeuwsnorretje :D

Ik vind het ook leukerds, heb ze wel eens zien staan bij Vorden, vind ze echt erg leuk :j

Hananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 21:16

rensiepensie schreef:
haha, nou die heb je ff snel vetgemest, volgens de laatste berichten hier op bokt waren ze op sterven na dood ;)

ze zien er super uit! Ik ben gek op paarden in de sneeuw. En dan die mutsen erbij, hihi.

fijne feestdagen voor jou en de shires!

photoshop natuurlijk :Y)

leuke foto's en gave mutsen natuurlijk :)

Dapper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 22:19

Koude oortjes hebben ze niet hoor, we zijn vandaag op rit geweest met de kerstmutsen op zal zo even een paar foto's plaatsen in een nieuw topic.

Ja vetmesten is aardig gelukt. _O- en photoshoppen ook. ;)