jeetje wat een verhaal en wat een ellende, maar ook dit zul je ooit een plekje kunnen geven. Het leven is niet eerlijk.. veel sterkte
Rianne_
Geplaatst: 14-12-10 20:17
Ontzettend mooi geschreven. Ik heb het topic toen ook gelezen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je dit verlies ooit een plekje kunt vinden.. Het is niet zomaar iets.
Eefske
Geplaatst: 14-12-10 20:17
Ik heb kippenvel van je verhaal. Wat ontzettend zwaar moet het voor je zijn om op zo'n manier afscheid te moeten nemen van je paardje. Heel veel sterkte en ik hoop dat je toch nog wat van Beau kunt genieten
Jolliegirl
Geplaatst: 14-12-10 20:21
Ik herinner me het nog zéér goed.. Wat een vreselijke nachtmerrie!! bah!!
Je maatje.. je alles.. je liefde.. je trots...
Allemaal weggerukt...
Ik hoop echt dat je er vrede mee zult krijgen... en toch weer gelukkig wordt met evt. een ander paardje.. Vergeten, nooit... maar zij zal het jou vergeven hebben... jij kon hier niets aan doen.. Ik weet zeker dat zij jou graag gelukkig had.... dus ga door met je leven.. wordt gelukkig..
Ik hoop echt dat 2011 een knallend jaar voor jou wordt!!!
xAmigo
Geplaatst: 14-12-10 20:21
wat afschuwelijk.... pff heb er gewoon geen woorden voor. Ontzettend veel sterkte
Talsha
Geplaatst: 14-12-10 20:24
Wat een ontzettend heftig, maar ergens toch ook mooi verhaal! Wat een verschrikkelijk gebeuren! Ik hoop dat je het ergens toch een plaatsje kunt geven en daarna weer de motivatie kunt vinden om met Beau aan de gang te gaan!
Heel erg veel sterkte!
Siets
Geplaatst: 14-12-10 20:24
Och jeetje... Wat een jaar... Arm paard, arme jij. En wat heb je het ontzettend mooi geschreven. Ik hoop dat je uiteindelijk het schuldgevoel aan de kant kunt schuiven. Natuurlijk is het naar dat ze er waarschijnlijk al zo lang heeft gelegen, maar dat kon jij niet weten! Al is je gevoel heel begrijpelijk.
Ik wil je heel veel sterkte wensen, en ook al is het geheel offtopic: Doe iets met je schrijven, je bent goed!
xMelissaa
Geplaatst: 14-12-10 20:25
Wat een ontzettend heftig verhaal. Wat verschrikkelijk dat je dit hebt moeten meemaken. Meer woorden heb ik er niet voor.
Heel erg veel sterkte!
Tosadog
Geplaatst: 14-12-10 20:28
Ja ik herinner me jouw verhaal zo goed, koude rillingen en kippevel.. Je hebt het ontzettend goed neergeschreven, je emoties, je onmacht. Helaas heb ik iets soortgelijks meegemaakt maar dan met een hond(je)..in gedachten durf ik niet eens terug te gaan naar het moment dat hij gevonden werd; het is nu ruim 1.5 jaar geleden maar de pijn is nog zo rauw. Ik kan je niet zeggen wanneer je misschien ooit aan haar zal terugdenken en er een glimlach op je gezicht zal komen, nu ben je daar simpelweg nog niet aan toe en daarom blokkeer je wellicht ook op allerlei andere fronten. Ik hoop dat je ooit, ooit, rust zult kunnen vinden als je aan Winnie denkt en ik wens jou en je familie alle sterkte.
vickylover
Geplaatst: 14-12-10 20:32
wat een topic . ben er stil van
wil je veel sterkte wensen .
wat vreselijk . geen woorden
Myfairytale
Geplaatst: 14-12-10 20:35
Sprakeloos... Ik weet niet goed wat te zeggen, er zijn eigenlijk gewoon geen woorden voor... toch probeer ik het. Ik denk dat je paard heel erg blij geweest mag zijn met jou als baasje, je bent echt top voor haar geweest. Ik wens je ongelooflijk veel sterkte en kracht toe!! Ga een kaarsje voor jullie allebei branden en 31-12 om 00:00 uur ga ik wensen dat 2011 jouw jaar gaat worden!
Idifix
Geplaatst: 14-12-10 20:39
Na al die tijd toch nog veel sterkte want je hebt het gewoon nodig..Ik heb ook onverwachts een paard verloren en het is ook heel lang moeilijk gebleven ondanks dat ik toch ook een nieuwe aanwinst had. Diie ook vrij gecompliceerd was, en ik ook vaak momenten van geen en veel energie had maar eens je bereikt wat je wilt bereiken geloof me dan ga je je echt zo goed voelen. Niemand kan jou Winnie vervangen ..dat weet iedereen wel maar jou prachtige beau verdient in dit nieuwe jaar met hopelijk nieuwe moed denk ik ook wel een kansje.
Toch knap van je dat je dit nogmaals neerschrijft hier.
Elin_
Geplaatst: 14-12-10 20:41
Hebmet tranen in mijn ogen je verhaal gelezen. Zoveel sterkte toegewenst!
Ik weet hoe het is een paard te verliezen ,maar niet hoe het voelt om het te zien voor de dood.
Vooral die laatste foto van je verhaal van je paard (die met dat zeil...) was erg heftig.
NathalietjeB
Geplaatst: 14-12-10 20:44
wat een ongelovelijk mooi geschreven stuk.... wat moet jij je raar voelen vol onbegrip.... dat je gewoon niet weet hoe en wat en nog steeds niet... t blijft je volgens mij achtervolgen...
wens je nog heel veel sterkte toe
kleinvosje
Geplaatst: 14-12-10 20:45
De foto met het oranje zeil brengt bij mij ook weer veel herinneringen boven, mijn paard heeft ook onder zo'n zeil gelegen. Veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat je de kracht gaat vinden om door te gaan met het weidemaatje, het zal je troost en steun geven. (mag ik vragen waarom je het verhaal destijds moest verwijderen van de verzekering?)
Kirstenn
Geplaatst: 14-12-10 20:45
Jeetje, ik zit hier met tranen in m'n ogen. Wat een ontzettend mooi geschreven stuk maar wat een nog erger verhaal.. Hopelijk kan je het ooit een plekje geven, sterkte
Meid, ik heb hier geen woorden voor. Dit is de grootste nachtmerrie van elke paardeneigenaar. Weet dat Winnie er altijd zal zijn en verder leeft in jouw hart. Heel veel sterkte, ik hoop dat je het een plaats gaat kunnen geven.
Sabin_e
Geplaatst: 14-12-10 20:59
Tranen in mijn ogen na het lezen van jou verhaal.
Jeetje meid wat een nachtmerrie! Wat een aangrijpend verhaal en wat een verdriet! Ik ben er even stil van.. Wel wil ik je al het geluk en alle sterkte toewensen voor het komende jaar.
waikiki_6
Geplaatst: 14-12-10 21:00
Wat verschrikkelijk moet dit jaar geweest zijn. Wel een leuk nieuw dier heb je. Op die foto van de buitenrit, is dat linker paard ook van jou? Ook een leuk dier
Pfff, jeetje. Ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen uit zitten lezen. Ik wil je nog heel veel sterkte toewensen en dat je het met de tijd een plekje kunt geven.
Ik weet gewoon echt niet wat ik hierop moet zeggen.
Ik heb de afgelopen maanden ook 2 keer bij mijn paard gestaan met het idee, dit is het, dit wordt het einde, ik ga mijn paard verliezen. En ook in paniek mijn ouders opgebeld. Het voelt allemaal zo herkenbaar en de manier waarop jij het hebt opgeschreven maakt het ook nog erger.
Gelukkig is het bij mij goedgekomen, dankzij een flinke dosis geluk, maar dat maakt het nog niet beter voor jou..
Ik wil je echt heel erg veel sterkte toewensen, ik hoop dat je het een plekje kan gaan geven en weer een nieuw paardenvriendje zal vinden. Ik weet dat een ander paard Winnie nooit zal kunnen vervangen, maar ik hoop toch dat je weer gelukkig zal zijn met een ander paardje.. Hetzelfde zal het nooit meer worden.
Heel erg veel sterkte!
sprietje09
Geplaatst: 14-12-10 21:27
heel veel sterkte en ik vind het supper knap dat je dit verhaal hebt getiept en ik hoop voor je dat je dit nooit meer mee hoeft te maken en dat je het een plaats kan geven heel veel sterkte