wat een bewogen en heftig jaar... ook ik heb het hele verhaal rond jou en Val gevolgd, en dat is gewoon super k u t... en hoe ongelooflijk jammer dat je voor Roos helaas op zoek moest naar een ander baasje. gelukkig heb je iemand gevonden die bij haar past, en andersom veel sterkte en succes met je fotografie!
Patricia heel veel sterkte met het naderende afscheid van Roos en heel veel succes met alle andere leuke dingen die je wilt gaan doen.
Dreamy
Geplaatst: 14-12-10 13:59
Hey lieve Patries..
Het heeft je echt niet meegezeten dit jaar.. Ik hoop echt dat het snel anders mag zijn en er weer iets moois op je pad komt! Een hele dikke knuffel voor jou!
Jeetje wat een heftig jaar heb jij meegemaakt zeg... Ken je verder niet, maar ik hoop voor je dat het nieuwe jaar je veel goeds gaat brengen en dat Roos een geweldige tijd tegemoet gaat bij haar nieuwe eigenaar.
Patries ik wil wat zeggen maar er zit een grote brok in mijn keel........ Voor nu iig heel veel sterkte en hopelijk heb je de juiste beslissing genomen..........
Hè wat een naar maar mooi verwoord verhaal!.Ken je nog uit het 'schroeven en platen' topic.Toen al veel ellende meegemaakt, daarna met je mooie Democraat en nu ook je nieuwe aanwinst! Wens je veel sterkte de komende tijd.Hoop dat je veel plezier hebt aan je fotografie, dat doe je goed!
meid ik heb alle topics van je gevolgd en had ook de hoop dat je met roos oud en grijs mocht worden.
helaas is dat ook niet geluk, maar je hebt een super baasje voor haar gevonden en zo kan jij dadelijk proberen dit ook een plekje te geven.
ik wens je toch al het goede voor 2011, en veel geluk ook voor 2011, geniet samen met je mannetje van de mooie kerstdagen en vier samen mooi het nieuwe jaar het is je gegund
sidneylover
Geplaatst: 14-12-10 18:13
Ik vind echt heel erg voor je patricia. Eerst je grote liefde en beste maatje kwijt raken, en dan je lieve merrie moeten verkopen. Ik wens je heel veel sterkte
Nouvel
Geplaatst: 14-12-10 23:02
wat een mooie samenvatting van jouw bewogen jaar...
dapper dat je dit besluit voor Roos hebt genomen, ik wens je heel veel sterkte en geluk in de toekomst toe!
Liesbethje
Geplaatst: 15-12-10 11:43
Wat een heftig jaar heb je achter de rug
Ik hoop dat je ondanks alles hier toch sterker uit komt dan dat je al bent en 2011 voor jou een gezond en gelukkig jaar mag worden
Ikke89
Geplaatst: 15-12-10 11:50
Poeh...Wat een heftig jaar moet dit voor je zijn geweest. Ik heb echt respect voor je, hoe je hier mee omgaat! Ik wil je veel sterkte wensen! En ik hoop dat 2011 een beter jaar voor je wordt!
Jeetje Patries Met tranen in mijn ogen wederom een topic van jou zitten lezen. Die Val... wat leek hij ontzettend op mijn Kashmir die ik ook helaas voorgoed heb moeten laten gaan 2 jaar geleden.
Zo jammer dat je voor Roos een andere plek hebt moeten zoeken, jullie pasten zo mooi bij elkaar.
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen, want je paardengevoel blijft voor altijd in je zitten, jouw liefde voor die bijzondere dieren. Hoop dat je het een plekje kunt geven en je kunt genieten van andere dingen.
Al hoop ik je stiekem in de toekomst ergens toch weer te paard te zien hoor wie weet.
In een van de huiskamertoppics had ik dit allemaal wel meegekregen maar nu het allemaal zo bijeen staat heb ik ook de tranen in je ogen. een moeilijke en dappere beslissing heb je genomen.
Ik heb het hele verhaal met Valiant toen gevolgd, vanaf het moment dat je m kocht eigenlijk tot hij bij je weg is gegaan, en ik wil je nadat ik zag dat je die geweldige Roos te koop had gezet, héél veel geluk wensen in 2011 ..
xMarianne
Geplaatst: 15-12-10 19:21
jeetje, wat een heftig jaar zeg... . wel heel fijn dat je nog even hebt kunnen genieten met Roos. Een hele dappere beslissing zeg..