Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elkee schreef:Ik kende ze 8 jaar geleden precies! Ik kwam er paar weken geleden voor het eerst in jaren, en kon alles (behalve de nieuwe) nog precies opnoemen haha. Rakker staat er nog, maar begint ook 'op' te raken. Hurby is inderdaad ook met pensioen, ook door een 'fan' van Hurby gekocht haha!
LynnDenise schreef:Daar heb ik ook nog eens op gereden met ponykampWat leuk dat je hem een goed tehuis gaat bieden!
Bruintje was overgenomen door een vriendin van me, die heeft ook nog een paar leuke pensioenjaren mogen beleven
Amalarab schreef:Schandalig dat een manege zo met zijn (trouwe) paarden omgaat.
Fijn dat jij er eentje hebt kunnen redden. Mooie Fjord! Misschien zijn er meer mensen die via Bokt een oud paardje kunnen ophalen?
Zou Potverdikkie dit lezen?
Mmm dure manege hoor, 5 sterren ook nog....niet voor de oude paardjes...die worden afgedankt!
elkee schreef:We hebben Wodka vanmiddag opgehaald. De weervoorspellingen zijn erg slecht voor de komende dagen, dus het was nu of nooit. Toen ik hem ophaalde vanmiddag zei een vrouw: Je hebt groot gelijk hoor, het weer word slechter en morgen word het groepje oude paardjes 'weg gebracht'. Toen wist ik genoeg.. Ik heb Wodka dus eigenlijk een beetje gered van de dood! Wat ben ik blij dat ik ondanks het rot weer, vele sneeuw etc door heb gezet samen met mijn vader en vriend
Ook heel leuk is: we zijn bijna even oud haha, hij is 17 dagen ouder
elkee schreef:Het gaat super, hij is zo onwijs rustig. Maar er zit nog genoeg pit inIk heb vandaag foto's gemaakt. Dat topic komt bij ITP
Hij staat nu ook lekker te grazen, mijn sneeuwpaardje haha! Moontje (mijn andere oudje) komt er zodra het gaat dooien ook bij te staan