KWPN Pietje 6 jaar!foto's!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 12:57

Mootje schreef:
Dat de persoon onder de hindernis zelf te stom is om na te denken, a lá :+
Arme shettie... Waarom zou je dit uberhaubt doen 'om iets nieuws uit te proberen'? Wat is hier de meerwaarde van? Je paard gaat er niet beter van springen :?
En dit alles onder toeziend oog van de eigenaar :x

zie mijn nieuwe reactie

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 12:57

Wietsje92 schreef:
Nou dat had ik al gezien hoor dat je 14 bent. En dan heb ik zoiets op die leeftijd moet je toch fatsoenlijk na kunnen denken? Een pony onder een hindernis zetten als uitdaging, nou zou voor mij geen uitdaging zijn.. Maar goed als er iets gebeurd bij zo'n uitdaging voor jou, dan denk ik dat je ons wel begrijpt!

zie mijn nieuwe reactie. die is algemeen.

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 12:58

Wietsje92 schreef:
Nou dat had ik al gezien hoor dat je 14 bent. En dan heb ik zoiets op die leeftijd moet je toch fatsoenlijk na kunnen denken? Een pony onder een hindernis zetten als uitdaging, nou zou voor mij geen uitdaging zijn.. Maar goed als er iets gebeurd bij zo'n uitdaging voor jou, dan denk ik dat je ons wel begrijpt!

Verder vind ik de foto's niet eens zo bijzonder, de foto's die er van het springen zijn zijn mini-formaat dus kun je amper bekijken

Dat is jou meming. Als je niks positiefs te zeggen hebt. Zeg dan aub niks. Hier schiet ik ook niets mee op.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:59

Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag:
Waarom zou je dit uberhaubt doen 'om iets nieuws uit te proberen'? Wat is hier de meerwaarde van?

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 13:00

Mootje schreef:
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag:
Waarom zou je dit uberhaubt doen 'om iets nieuws uit te proberen'? Wat is hier de meerwaarde van?

Ik hou van uitdagingen, dit was dus iets nieuws omdat ik dit nog nooit eerder heb gedaan. Maar ik realiseer me nu ook door al jullie reacties dat niet slim was. eigenlijk het was gewoon ongelofelijk dom om er een pony onder te zetten.

Wietsje92

Re: KWPN Pietje 6 jaar!foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:01

Ja dat had je, je daarvoor al moeten bedenken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:02

manonlalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:03

Kom mensen, het is gebeurd dus reacties als 'dat had je daarvoor al moeten bedenken' hebben niet veel nut. TS ziet nu toch in dat het erg riskant was en hopelijk zoekt ze de volgende keer een nieuwe uitdaging die minder gevaarlijk is.
Laatst bijgewerkt door manonlalala op 06-12-10 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 13:03

Wietsje92 schreef:
Ja dat had je, je daarvoor al moeten bedenken ;)

ja, maar wat voor nut heeft het om 100x het zelfde te zeggen?

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 13:04

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 13:04

manonlalala schreef:
Kom mensen, het is gebeurd dus reacties als 'dat had je daarvoor al moeten bedenken' hebben niet veel nut. TS ziet nu toch in dat het erg riskant was en hopelijk zoekt ze de volgende keer een nieuwe uitdaging die minder gevaarlijk is.

idd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:06

maaikedewit schreef:
Sonja schreef:
Ha Bokt heeft weer iemand gevonden om af te slachten en 100x hetzelfde na te blaten.
Hier is het leuk en totaaaaaal niet gevaarlijk: [ON] Donna Oudshoorn springt over shetlanders heen maar nu... ~~}>

k snap je reactie niet helemaal?

Dat ze daar in hun handjes staan te klappen van enthousiasme, maar jou afslachten voor hetzelfde.

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 13:06

ik vindt niet dat iedereen me af slacht, iedereen heeft zijn eigen mening. maar dat is nu wel duidelijk.

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 13:06

Sonja schreef:
maaikedewit schreef:
Ha Bokt heeft weer iemand gevonden om af te slachten en 100x hetzelfde na te blaten.
Hier is het leuk en totaaaaaal niet gevaarlijk: [ON] Donna Oudshoorn springt over shetlanders heen maar nu... ~~}>

k snap je reactie niet helemaal?

Dat ze daar in hun handjes staan te klappen van enthousiasme, maar jou afslachten voor hetzelfde.[/quote]

O, nu snap ik het.
Ja, ik snap niet dat de meeste zo reageren. op dat topic staan bijna allemaal positieve reacties tot zover ik heb gelezen. dan snap ik nu niet waarom er nu negatieve reacties worden geplaatst? willen jullie me dat uitleggen?
Laatst bijgewerkt door maaikedewit op 06-12-10 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:09

Sonja, Daar heb je gelijk in, maar Donna is natuurlijk zo 'geweldig' dat mensen daar niets over durven te zeggen :+
Volgens mij is het de TS nu wel duidelijk ;)

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:10

Wietsje92 schreef:
Verder vind ik de foto's niet eens zo bijzonder.

Nou ja dit is dan weer een actie van: ik ben aan het afkraken dus laten we dan maar op alles gaan afkraken. Ik keur ook niet goed wat er daar gebeurt maar ze heeft een leuk verozrgpaardje en het gaat om de liefde die ze ervoor heeft, of de foto's nou door een topfotograaf of door jezelf zijn gemaakt.

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:10

Jezus christus... bokt is weer zo goed bezig. Bokkers moeten gelijk hebben, maakt niet uit met wat of waar. Laat dat kind lekker doen wat ze wil, niet jullie probleem. Maarja, bokt is weer zo zeikerig en eigenwijs. Na 1 of 2 keer weet ze het ook wel hoor.
En dan zeiken over de groote en kwaliteit van de foto's... dan zoek je toch wel iets om op te zeiken. Hoe laag kan je zakken?

@TS
Leuke foto's hoor! Verstandig was het niet, maar gebeurt is gebeurt.
Laatst bijgewerkt door Seasons op 06-12-10 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 13:10

Mootje schreef:
Sonja, Daar heb je gelijk in, maar Donna is natuurlijk zo 'geweldig' dat mensen daar niets over durven te zeggen :+
Volgens mij is het de TS nu wel duidelijk ;)

Het is me idd. wel duidelijk. Maar op dat topic zijn er ook reacties geplaatst, veel positivie...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:11

Als je de eerste zin leest, weet je waarom ;)

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 13:11

bedankt voor jullie laaste reacties. ik vind bokt normaal heel leuk. maarja. als er iets te zijken valt dan zijkt iedereen er op los.. erg jammer. wel leuk dat jullie gewoon normaal naar het topic kijken en normale reacties geven.

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 13:12

Mootje schreef:
Als je de eerste zin leest, weet je waarom ;)

Oke , beetje oneerlijk dat jullie dat dat wel nu doen..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:12

Ik had hetzelfde gedaan als bij jou, maar dat topic had ik (helaas) niet gezien }>

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 13:14

Mootje schreef:
Ik had hetzelfde gedaan als bij jou, maar dat topic had ik (helaas) niet gezien }>

okee..

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:20

Ik wens jou gewoon heel veel rijplezier nog met jouw mooie verzorgpaard.

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 13:23

astridelise schreef:
Ik wens jou gewoon heel veel rijplezier nog met jouw mooie verzorgpaard.

dankje:)