''je spoort niet'' Gelukkig mijn paard net zo min!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:58

vin je het gek dat ie zo hard stapt met die muziek op de achtergrond? He's walking on te beat
haha gaaf hoor

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 17:02

ik kan ook alleen maar trots zijn als ik hem in dit weer zie lopen ''hier issie voor'' denk ik dan :j
hij liep heerlijk te etterbakken onderweg trouwens, beetje duwen met z'n neus, teugels proberen te vangen etc, maar als ik dan uitgleed stond hij stil (te denken ''domme 2bener, leer eens lopen!'' :') )
Hij is tijdens de buitenrit 1x op ijs gaan staan, en daar zakte die doorheen :')
ik schrok me rot, hij keek niet eens... Verder was het dezelfde route als we zondag gewandeld hadden, dus ik wist de plassen en heb daar omheen gestuurd.. :o

vorig jaar stond paardlief ver van bos af, en had hij ijzers.. dit is leuker :D
@emerald; sleeen.. gaaf, maar heb er geen plek voor helaas.. wil dat toch eerst omheind oefenen :P hij is wel beleerd, dus zou 't moeten kunnen :D

@donna89; oei, kun je die muziek horen? :o dat was voor mij.. omdat ik mezelf niet wilde opfokken, en dan helpt een muziekje.. maar had ipod bij die dus op luidspreker stond in de zak van m'n vest :o

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:06

Oh, heeeerlijk! Vorig jaar ben ik ook met mijn paard het besneeuwde bos in gegaan. Dat is echt fantastisch!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:32

Naaltje schreef:
ik kan ook alleen maar trots zijn als ik hem in dit weer zie lopen ''hier issie voor'' denk ik dan :j
hij liep heerlijk te etterbakken onderweg trouwens, beetje duwen met z'n neus, teugels proberen te vangen etc, maar als ik dan uitgleed stond hij stil (te denken ''domme 2bener, leer eens lopen!'' :') )

*nog jaloerser*
Klopt helemaal, zijn ze voor gemaakt :j :j

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 18:28

Ik heb vandaag ook een heerlijke bosritje gemaakt met mijn tinker, ook gemaakt voor de barre dagen want ze had er niks van, heb zelfs hele stukken kunnen draven door de verse sneeuw!
Topdagje hebben wij dus gehad :D

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:02

Hier ligt wel sneeuw maar heb niet zo'n mooi bos om de hoek. |( paardje heeft nog ijzers voor die er binnenkort afmoeten, maar dan nog ga ik het bos niet in. Heb niet zo'n koele fjord die inderdaad gemaakt zijn voor dit weer.
Ik heb genoten van je verhaaltje en van de gave foto's.

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:05

Leuk topic Naalt :D
Niks boven zo'n laagje wit overal overheen toch. Lekker rustig buiten ook.

Judass

Re: ''je spoort niet'' Gelukkig mijn paard net zo min!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:07

wauw, ik ben jaloers op je! *wij hebben hier geen bos*
:D

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:08

omg en nog heerlijk met muziekie ook hoor! damnnn jealouss! :o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 22:13

@judith; nee dat heb ik vorige week gezien, naar m'n oom geweest in midwoud
jullie hebben vooral diep water langs wegen *bibber* :)) (toch nou zit ik topografisch de goeie kant uit te denken toch? :D )

@_miistral_ dat muziekje is voor diddle zijn watjes-bazinnetje :o hij stond écht zacht, maar omdat ik m'n telefoon bij de vestzak hield waarin iPodje zat hoorde je 't zo goed :))

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:15

Ja!
mijn pony staat dan in wognum, en daar heb je alleen maar landweggetjes :P En een ''bos'' zonder bomen (komop mensen, geef nou is toen dat het een park is _O- )

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:19

ik heb het ook gedaan met mijn (broertjes :P ) pony hoor :) was echt keileuk! ben er helaas op gaan zitten want hij had 2 dagen binnengestaan (pensionstal.. nu staan ze gelukkig wel weer op de wei!) en was echt niet te houden... langs de weg was ook niet gestrooid dus daar maar gelopen en in het bos niet meer op kunnen stappen. haha
maar we hadden de camera mee en het zijn leuke foto's geworden :)
maar je bent dus niet de enige die niet spoort hier _O-
leuke fjord trouwens!!!

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 16:30

Wat heerlijk joh!
Zodra wij weer een (passend!!!)zadel hebben (en de poownie zich gedraagt (ook niet onbelangerijk _O- )) wil ik erook lekker op uit trekken!

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 01:14

Naaltje schreef:
@emerald; sleeen.. gaaf, maar heb er geen plek voor helaas.. wil dat toch eerst omheind oefenen :P hij is wel beleerd, dus zou 't moeten kunnen :D

Mijn pony had vroeger wel voor de wagen gelopen voordat hij ingereden werd. (zelf gedaan). Dus onbekend was het niet voor hem. Maar ik moet ook zeggen, ik was jong en voor de duvel niet bang. Ook zie je als je jong bent gevaar niet zoals je het ziet als je ouder en wijzer bent, dus ik deed dat gewoon. Ging ook altijd goed gelukkig en de pony was een portret apart. Altijd een clown en in voor alles. Met deze pony, als hij nog geleefd zou hebben, zou ik het zo weer doen. Maar niet elke pony is daar voor geschikt, dat wel. Mijne gelukkig wel en hij heeft me ontelbare, onvergetelijke herinneringen bezorgt. Klein voorbeeld: Ik ging met hem sleeen op een groot veld achter een industrie terrein. Daar waren meerdere hele ondiepe greppels, die over de hele lengte van het veld lagen. Pony liep heel braaf zijn ding te doen en ineens sprong hij vanuit het niets, zijwaarts over zo'n greppeltje heen. Waardoor de slee natuurlijk kantelde en ik op de grond lag. Pony stopte dan meteen en draaide zijn hoofd naar me toe en ik kon zweren dat ie me aan het uitlachen was. :D En dat deed hij gerust nog een keer of 10.... Ja, sleeen was geweldig met deze pony! <3

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 01:25

ooooohhh ik ben jaloers := !!heerlijk vroeger ook wel een keer gedaan met mijn oude pony.Nee ik noem je zeker niet gek +:)+ ,ik baal als een stekker.Ik wil ook zo graag maar fjordje is al zeker een half jaar niet meer gereden.hihi dan is het net een bom :=

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 15:54

Vandaag stukje uitgestapt in het bos na m'n les. Paard vond het best spannend, was een en al concentratie tijdens het lopen. Nu heeft het hier nog meer gesneeuwd dus misschien morgen ietsjes verder :D

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 16:03

Heerlijk!
Ik doe het ook gewoon hoor, aan de hand over de weg en dan bij de ruiterpaden erop. Ik ga nog wel een stapje verder, ik weet precies hoe de paden vastgevroren zijn (heb er overheen gereden toen ze wel al hard waren maar nog niet besneeuwd) en paardlief wil zo graag dat ik op de vlakke stukken ook stukjes draf en een enkel galopje maak, echt geen enkel probleem :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-10 18:31

@delaja; dat durfde ik echt niet aan.. hij was zo blij.. dat er dan gegarandeerd ''happy gesprongen'' werd :+ en ik ken het bos nog niet goed genoeg... t enige vlakke pad was vastgereden door auto's namelijk..

het heeft vandaag weer flink gesneeuwd inderdaad, maar de ijzel die er nu bij voorspeld wordt maakt me wel wanhopig..

:D

ramboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 18:44

_Liselot schreef:
Heerlijk! Helaas hier momenteel (vrijwel) geen sneeuw en ook geen bos..

Helaas? ik ben geschokt! Sneeuw is stom je kan niet rijden in de bak je gaat onderuit met je fiets. Het is koud en naar. ;(