De fotos van jou zijn ook echt heel gaaf geworden Vooral de foto waar jullie samen opstaan, en met die weerspiegeling in het water, leuk!!
PB1987
Geplaatst: 01-12-10 14:19
Prachtige fotos, geweldig die kruising met de fries.. Heb al meerdere mooie combinaties gezien, zelfs een fries met een enorm lelijke ponymerrie..maar er kwam toch wat moois uit (en grooot!)
Iedereen bedankt voor de complimenten! Vind het zelf ook mooie foto's, vooral leuk om foto's samen met mijn zusje en haar paard te hebben Ben ook erg blij dat mensen hem nog steeds zien ontwikkelen en lekker barok vinden
Hanneke: Gaaf he! Hij zit inderdaad heel goed in zijn vel, lekker veel energie. Hopelijk kan je snel eens langskomen!
Anomien
Geplaatst: 02-12-10 11:12
ik dacht al uhhh... dit heb ik toch al gezien, maar waarom in een andere lay-out? blijkt dat er nog een kopie van jou rondloopt Supermooi hoor.. maar dat wist je zelf ook al wel.
Knert: Haha, lekker droog Fenartoe: Dankje, oranje setje is ook van mij, staat altijd heel mooi (ook op mijn witte).
blensink
Geplaatst: 11-12-10 22:35
Wat een schitterende foto´s weer van jou en Furia, Madelief! Ook de foto´s met je zus jullie zijn een prachtig kwartetje. Die foto die weerspiegelt in het water met jou en Furia is echt om bij weg te smelten Alles goed met je?
Wat een knapperds zeg! & Die foto's samen met je zus zouden zo als reclame gebruikt kunnen worden
Geplaatst: 20-12-10 17:10
Jaaaaa vet mooi paard! Ik ben dol op PRE's! Maar iets viel me op de eerste foto al op, later nog een paar keer; je zit een ietsje scheef er op! Alsof het zadel naar links helt?! Eerst dacht ik nog; zou het door de foto komen? Verder mooie foto's en erg mooooooi paard!
Jesser: Dankje, hij is inmiddels qua leeftijd inderdaad ook echt volwassen, best gek hoor, ben hem altijd gewend als mijn jonge ventje haha! Ramboe, we zijn inderdaad tweeling ja Zinia: Ik zie niet precies wat je bedoeld, heb nog eens naar de foto's gekeken. Zadel is pas aangemeten en is handwerk en 1 vd betere zadels in paardenland, dat kan het echt niet wezen. Dus waarschijnlijk zie je dan dat ik zelf een beetje scheef zit? Maar dankjewel voor het compliment in ieder geval!
Iedereen ook verder bedankt voor alle complimentjes
Jesser
Geplaatst: 21-12-10 22:41
Ik kan jullie begin foto's nog herinneren, hij was nog een halve puppie, geen bespiering en moet je kijken hoe hij nu mooi nek/hals/lijf/billen heeft ontwikkeld, mooi hoor! Ook zijn uitstraling is echt volwassen nu.. Geen onderhalsbespiering, echt leuke foto's om te zien!