Hengst Wilke zijn 2010, van Z1 naar ZZ-licht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

E_Nalanta

Re: Hengst Wilke zijn 2010, van Z1 naar ZZ-licht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 11:53

Wilke... *druipdruip* Het ziet er onwijs tof uit! :j

Mercredi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 11:55

Wat een gaaf dier heb jij onder je kont zeg.

Ik zou zelf niet snel voor een fries kiezen maar als ik die bink van jou zo zie dan zou ik roepen: LAAT MAAR KOMEN !!! Heel veel succes dit indoor seizoen.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 11:55

O meis wat gewéldig om deze plaatjes te zien!! Ik weet nog dat je bij ons in het pezentrezentopic rond moest hangen, ellendige maar wel gezellige tijd. En kijk nou eens!! Wat een beer van een vent is het zeg hij is supergoed opgedroogd na zijn blessure, en wat rijd je hem fijn. Een genot om naar te kijken!!!

mebianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 11:58

Ooooooh ik ben jaloers!!! wauw wat een heerlijk gevoel moet dat geven zo'n macho te kunnen rijden <3

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:00

Mooi! En dat zeg ik als westernmeisje niet zo gekke vaak van dressuurcombi's. Staat hij ook ter dekking? Kan me zo voorstellen dat zo'n atletisch dier erg populair zal zijn als vaderdier.

kschulte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:03

Wat is hij een stoere macho zeg, echt prachtig om te zien.
Gefeliciteerd met jullie goede resultaten, ik hoop dat jullie de ellende nu achter je gelaten hebt.

Wat is zijn afstamming? (of heb ik daar overheen gelezen?)

kimpjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:24

Hij is echt schitterend. Succes in het ZZ-licht met hem. Dat moet goedkomen

Mystiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:26

Wat een machtig dier zeg!

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:30

O daar is Wilke weer :9 Hij blijft ontzettend gaaf en mooi! Het ziet er netjes uit, en ik hoop voor jullie beiden dat 2011 ook weer een topjaar mag worden!

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:39

Wat een prachtig dier zeg <3 Normaal gesproken ben ik niet zo weg van friezen maar voor die van jou maak ik graag een uitzondering :D
Jullie zijn een leuke combinatie, succes nog samen en ook met je andere black beauty!!

Edit, leuk compliment ook van Tineke!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:07

Wat heb je toch een prachtig dier he! :D Hij is echt heeeel gaaf. Leuke combi zijn jullie en wat een mooi jaar met mooie momenten. Leuk topic overzicht zo!

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:10

GEFELICITEERD!
;)

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:19

Meid, wat kan jij rijden!!
Capje af voor jullie beiden. (figuurlijk dan.. :P )

Veel succes in 2011! En verder sluit ik me bij de woorden van smeetjoew aan: Wat een superruig knol!

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:23

Whauw ik vind je fries echt super gaaf! <3.
ZZ-Licht gaat goed komen!
En wist helemaal niet dat, dit het oude paardje van tineke is! Gaaf hoor! :))

nhpvb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 16:23

wat een super mooi fries <3
en leuke combinatie zijn jullie.
succes in 2011!!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 16:34

Vind het zo leuk voor jullie dat jullie nu ZZ-L mogen starten na al die pech. Hij ziet er ook rijtechnisch veel beter uit op al je foto's, mooi met t neusje er uit.
Heel veel succes in 2011 en alle andere jaren!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 16:40

Beste Wilke,

Van mijn baasje Gulpje moest ik contact met je opnemen. Zij denkt namelijk dat het een goed idee is als jij mij wat fijne kneepjes van het vak bijbrengt. Gulpje is al hartstikke trots op me hoe ik presteer maar ik kan nog wel wat leren als DressuurFries. Mag ik een keer langskomen dat we samen een uurtje in de paddock staan en je mij wat tips kan toefluisteren?

Alvast bedankt en een vriendelijk hoefje,

Xander van de Schildhoeve

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 16:43

<3 Wat een ongelooflijk gaaf beest he je zeg.
en het ziet er super uit hoe je hem rijd.
Succes verder +:)+
Laatst bijgewerkt door wendyke op 24-11-10 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 16:48

Wat een super mooi compliment van Tineke Bartels. En terecht!

Wat kan hij netjes lopen en in de galop lijkt het of hij opstijgt :wow:

Ik ben benieuwd hoe het jullie in de zz-licht zal vergaan. Heel veel succes en houd ons op de hoogte ajb.

Engeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 16:49

Gulpje schreef:
Beste Wilke,

Van mijn baasje Gulpje moest ik contact met je opnemen. Zij denkt namelijk dat het een goed idee is als jij mij wat fijne kneepjes van het vak bijbrengt. Gulpje is al hartstikke trots op me hoe ik presteer maar ik kan nog wel wat leren als DressuurFries. Mag ik een keer langskomen dat we samen een uurtje in de paddock staan en je mij wat tips kan toefluisteren?

Alvast bedankt en een vriendelijk hoefje,

Xander van de Schildhoeve

Hahaha goed plan

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:49

Waaau wat een stoer paard zeg :~ Ben niet zo snel weg van friezen, maar deze <3
Heel veel succes met hem!

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 19:08

iedereen bedankt voor jullie super leuke en lieve reacties!

Ik zal proberen alle vragen te beantwoorden....
@Lowara: haha ja het is ook een grappige combi wij 2en bij mekaar. Hj is MEGA groot met hele lange benen en ik ben niet erg groot en heb korte pootjs haha
@Zooist: haha nou dan moet hij wel heeeeeeeeel erg zijn best gaan doen. Over het algemeen gezien loopt deze beterop achter en is spectaculairder in zijn gangen. Ook de pirouettjes kan hij erg goed alleen eb ik bij hem nog wel eens op te botsen tegen zijn karakter. Varnoldi zal mij NOOIT laten zitten in de proef en gaat er altijd voor de volle 100% voor. Wilke doet het thuis 9 van de 10 keer ook super, maar ik heb ook wedstrijden meegmaakt dat ik op het punt stond af te groeten omdat meneer gewoon niets meer deed. Geen wissels, niet willen buigen in de zijgangn en lekker gaan hangen in mijn handen. Als hij zo'n bui heeft kan ik beter thuis blijven haha mar dat weet ik niet altijd de dag van te voren:P maar als hij loopt kan hij makkelijk 60% halen in het ZZ-licht al hoop ik niet dat ik traks last krijg van jury's die he niets vinden, een fries inde subtop.....
@troi: ik heb wel al een aantal keer de vraag gehad of hij dekte omdat mensen weleen veulen van hem zouden willen, maar helaas hij denkt niet.... Hij is nu zo vreselijk makkelijk in de omgang. Helemaal geen hengst, hij kan naast een merrie staan, met merries rijden en zelfs met een merrie snuffelen gaat prima en dat wil ik graag zou houden. Ik ben bang dat als hij gaat dekken hij er niet makkelijker van zal worden. Met rijden heb ik al heel soms wat moeie met hem als hij last van zijn hormonen heeft en dan echt niet van plan is om te doen wat ik van hem vraag haha
Heel misschien... oooit als hij niet meer geschikt is voor de sport en ik vind en heeeeeeeele mooie friese merrie zou hij 1x mogen dekken, maar dat is dan alleen voor een veulentje voor mijzelf (ooeh klinkt wel erg ego) maar vorlopig staat dat zeker nog niet in de planning.
@ kschulte: heb je niet overheen gelezen, was ik vergeten. Maar hij is een fabe x tjomme

@Gulpje: beste Xander, ik denk dat jij vast genoeg in je hebt om een hele fijn dressuurfries te worden! Blijf in jezelf geloven dat je het kan en dan komt het helemaal goed. Ik heb dat zelf ook alijd gedaan, al ging ik wel eens twijfelen als mijn baasje Melanie weer eens boos werd omdat ik een wissel niet netjes sprong en ze wist dat ik het wel kon. Het komt vast helemaal goed! Veel oefenen en dan komt je er wel, zeg dat maar tegen je baasje!
hoefjes en neusjes van Wilke C van de Wijdewormer

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 20:51

WAUW WAT EEN PAARD! :+:

tomklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 20:57

wat een droompaard heb je zeg!
ik houd egt niet van friesen maar van deze krijg zelfs ik het warm egt wow wat een knap ding!
en trouwens ook een super conbinatie!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:03

Wat is Wilke toch een geweldig mooi dier! Hopelijk word mijn Friese man ook ooit zo :D Heel veel succes in de ZZ-Licht en blijf vooral foto's posten!! :D