Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
maanou schreef:Mootje schreef:SGW week is leuk voor de beginnende SGW ruiter, maar niet zo geschikt voor mensen die al (veel) SGW's gestart hebben. Je hebt een training in Ermelo en een crosstraining op een vreemd terrein (zelf vervoer regelen). Verder is er meestal een SGW-clinic. Voor de rest zijn het gewoon de normale dressuur- en springlessen.
Dus dat is het verschil tussen de sgw en allround week?
Appieee schreef:Die van mij is sinds juni/augustus dit jaar onder het zadel en heeft tot nu toe nog geen problemen vertoond op vreemd terrein.
Hij zal tegen die tijd ook al een aantal keren mee zijn geweest op concours dus dat moet allemaal geen probleem zijn.
Lijkt me namelijk erg leuk om naartoe te gaan met hem!
Mootje schreef:SGW week is leuk voor de beginnende SGW ruiter, maar niet zo geschikt voor mensen die al (veel) SGW's gestart hebben. Je hebt een training in Ermelo en een crosstraining op een vreemd terrein (zelf vervoer regelen). Verder is er meestal een SGW-clinic. Voor de rest zijn het gewoon de normale dressuur- en springlessen.
mistid schreef:Mootje schreef:SGW week is leuk voor de beginnende SGW ruiter, maar niet zo geschikt voor mensen die al (veel) SGW's gestart hebben. Je hebt een training in Ermelo en een crosstraining op een vreemd terrein (zelf vervoer regelen). Verder is er meestal een SGW-clinic. Voor de rest zijn het gewoon de normale dressuur- en springlessen.
Ja, als je het zo brengt is het idd voor mij ook haast de moeite niet waard. Dan kan ik dat geld eigenlijk beter in losse trainingen stoppen..
Ik ga eerst maar eens kijken of er mensen uit de buurt die ik ken naar een allround paardenweek gaan, en hoe dat zit met mijn examens
mistid schreef:Mootje schreef:SGW week is leuk voor de beginnende SGW ruiter, maar niet zo geschikt voor mensen die al (veel) SGW's gestart hebben. Je hebt een training in Ermelo en een crosstraining op een vreemd terrein (zelf vervoer regelen). Verder is er meestal een SGW-clinic. Voor de rest zijn het gewoon de normale dressuur- en springlessen.
Ja, als je het zo brengt is het idd voor mij ook haast de moeite niet waard. Dan kan ik dat geld eigenlijk beter in losse trainingen stoppen..
Ik ga eerst maar eens kijken of er mensen uit de buurt die ik ken naar een allround paardenweek gaan, en hoe dat zit met mijn examens
Melenie schreef:Ik zou graag naar het kamp voor M/Z pony's willen, is iemand hier al een keer geweest en was het leuk?
Heb net al even gezocht, maar kon zo snel niets vinden, hoe geef je jezelf 13 januari op, via mail?