3 jaar resume van de vandaag jarige drakie Kaylee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Beverburcht

Re: 3 jaar resume van de vandaag jarige drakie Kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 17:38

Wat een super mooie kleur!

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 18:31

Dank jullie wel voor de leuke reacties :D

@Randalinpony ik ben al bezig met vd,maar wil nog veel meer leren,ik heb idd een goed boek in huis maar ben niet consequent genoeg voor de klikker en raar genoeg doet Kaylee alles wat ik wil voor mondelijke beloning en na afloop een snoepje,maar of dat de manier is?Wel makkelijk voor mij iig ;)

@Pepper,koesteren doe ik deze band iig vandaar dat ik nog steeds twijfel qua dekken,ze was te kinderlijk,volgend jaar eerst aankijken,maar dan is niet Wynn haar lover,vraag me niet waarom,maar Hij mag niet :o

@Rosella,...knap hoor Kaylee gekust en je hebt je neus nog :+

@Pluttersput, ik vind het niet jammer hoor dat ik haar vlekjes niet meer zo goed zie,...stiekum houd ik nl niet van bont ook als is het grootste deel bij ons bont O:)

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 23:30

Romy001996 schreef:
Wat een super mooie kleur!

meeeeeeeeeeeeeeer drakie!!! :D hier zie je dr vlekjes goed

Afbeelding

en dr lieve koppie
Afbeelding

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 23:39

@Sandra: ik gebruik nooit een klicker, een vast woord voor beloning werkt even goed. In het begin lijkt het of iedere beloning met stem even goed werkt, maar voor de ingewikkelder kunstjes is het heel handig een kort en duidelijk woord te gebruiken dat dan altijd samen werkt met de beloning (ik gebruik een hoog uitgesproken 'goed!')

Dat werkt beter omdat je dan heel goed kan timen, wat voor het paard weer duidelijkheid geeft wát je nou precies beloont.
Bovendien ga je op den duur heel veel verschillende commando's gebruiken, waarbij een vast woordje voor de beloning veel verwarring kan voorkomen.

Clicker lijkt mij alleen maar onhandig om vast te houden. :D
Het voordeel is dat deze nog korter en specifieker bepaalde bewegingen beloont.

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-10 23:40

<3 <3
dank je wel Elien,...daar is ze weer slank met spillepootjes *D
(Deze foto's zijn genomen door Elien tijdens onze miniboktmeeting afgelopen zomer)

zou zo al het scheerapparaat over haar heen willen halen nu,ze heeft nu echt een bontjas,zo'n verschil met deze foto's ;)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 00:09

Dank je wel Adinda,klinkt logisch,ik kreeg al de tip van een gevorderde vder om anders te klakken met je tong of iets dergelijks ipv clicker,dan heb je je handen vrij,..maar ik vind het wel heel leuk om meer kunstjes te leren,Kaylee vind het ook leuk,Keet is meer van t actieven en Wynn van t dansen,hoe gek kan je het maken? :+