Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ze heeft meer sneeën,maar heb maar paar foto's hier neer gezet.
Onderling ruzie hebben ze absoluut niet gehad! dat weet ik heel zeker.
Ik heb helaas geen stroom bij het weiland.
Citaat:Omdat ik geen stal heb en er daar nix gebouwd mag worden.
Er staat stroom op het lint,een behoorlijke klap.
Mistral_Bink schreef:Citaat:Ze heeft meer sneeën,maar heb maar paar foto's hier neer gezet.
Onderling ruzie hebben ze absoluut niet gehad! dat weet ik heel zeker.
Ik heb helaas geen stroom bij het weiland.Citaat:Omdat ik geen stal heb en er daar nix gebouwd mag worden.
Er staat stroom op het lint,een behoorlijke klap.
Beide door jou getypt TS ja toch? ik snap het even niet meer.
_rosita_ schreef:Voordat we TS gezelig met z'n alle gek gaan maken...
Mijn paarden hebben er 1,5 jaar oover gedaan om het zo gezellig te hebben als het nu is, en nog gaat het wel eens mis. Beiden dominant en dan zien ze er beiden net zo uit hoor...
Happen van elkaar en een snee/schaaf door het meppen naar elkaar.
JHe zegt dat je zekr weet dat ze niet onderling aan het meppen/bijten geweest zijn, hoe weet je dat??
Voor hetzelfde geld heeft iemand 1 wortel over het hek gegooid en wilden ze die alle3 hebben.. de dominanste wint..
FindingJack schreef:Misschien een rare vraag...Er is geen stal en er mag niets gebouwd worden? Waarom staan ze dan nu nog dag en nacht op het land zonder beschutting?? Lijkt het me zowieso geen weer meer voor. Zeker als er dan nog dit soort dingen gebeuren. Weghalen daar!!
100 euro per maand is niks, moet je zien wat wij in de randstad moeten betalen.Er zal toch wel een beter plekje voor die dieren te vinden zijn?
suuzepuus schreef:Ik geloof niet dat dit door een mens gedaan is. dit zijn duidelijk wonden die gemaakt zijn door een ander paard....
gohya schreef:Ik weet 100% zeker dat dit niet door een andere pony gedaan is.
De leider [de ruin] valt nooit zijn merrie's aan,hij hapt ze wel af en toe als ik ze biks voer,maar das 1x happen en dan zijn de merrie's al weer weg.Ze weten dat hij de baas is en hebben veel ontzag voor hem.Ze staan al een poosje bij elkaar met zijn 3en.
Stroom op het lint is idd. via een accu.
Weg halen daar?waar moeten ze dan heen?er is hier verder geen land te huur,zelfs niet te koop.Nee ik vind 'weg halen daar' heel makkelijk gezegd,als dat kon had ik allang een andere plek voor ze.Maar ik wil ze niet op stal hebben staan hele dagen.
Er loopt daar wel een vos rond,eerst ook een wild zwijn maar die is af geschoten.Honden?hmm dan zou het maar 1 hond kúnnen zijn,die woont er een stukje vandaan en ontsnapt wel eens.Echt agressief heb ik die hond niet gezien,maar het is wél een optie dat die het gedaan heeft.
De paarden zijn in ieder geval heel duidelijk opgejaagd.
Maar als het een hond was waarom heeft de ruin dan geen enkele wond?Bij slechte mensen [hij voelt dat aan] rent hij weg,een hond zou ook hem dan toch moeten kunnen bijten?En het paard is 1.65m hoog,hoe komt een hond bij zo'n hoge kont van een paard?
Ik denk toch sterk aan mensen en dan vooral aan met stokken geslagen.
NeverGiveUp schreef:Jeetje was erg!
Ik zou echt doodsbang zijn 's nachts.. (ben je waarschijnlijk ook)