[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

crow

Re: Dutch Westernriding Festival 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 17:53

Dat zou helemaal geweldig zijn, als er ook weer cowclasses uitgeschreven worden!!

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:15

Ik ben blij dat de SWRN de motivatie blijft vinden om dit soort evenementen te organiseren. Top!!. Volgens mij deden er dit jaar maar een fractie van de nederlandse wedstrijd ruiters mee aan de Q10. Ik zie het probleem dus niet.

Ik kom zeker kijken (ben namelijk nog niet goed genoeg om mee te doen).

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:23

ik ben al aan het bedenken hoe ik het zal hebben met de slaperij....slaap het liefst op het terrein,maar mijn auto mag geen trailer en caravan trekken,we hebben volgens mij ook nog tijd zat !!

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:30

had net een tentje gekocht afgelopen jaar..... vond marieenheem altijd leuk en rederlijk te doen qua afstand . nu vaaf het hoge noorden een pokke end rijden

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:35

cowboyberend schreef:
had net een tentje gekocht afgelopen jaar..... vond marieenheem altijd leuk en rederlijk te doen qua afstand . nu vaaf het hoge noorden een pokke end rijden

heb het ff nagetrokken,is bij ons weg maar 210 km,valt me nog niet eens tegen !!kan ik Den Haag wel in met een fries paspoort??

Arrows

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:43

samba schreef:
Ik ben blij dat de SWRN de motivatie blijft vinden om dit soort evenementen te organiseren. Top!!. Volgens mij deden er dit jaar maar een fractie van de nederlandse wedstrijd ruiters mee aan de Q10. Ik zie het probleem dus niet.

Ik kom zeker kijken (ben namelijk nog niet goed genoeg om mee te doen).

Met alleen nederlanders op een show red je het denk ik niet om zo een grote show uit te schrijven als hier bedoeld wordt, vandaar.

Maar, wie weet is het niet op dezelfde datum. Probleem opgelost.

Lisa_western

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:07

Hmmm... Ik denk dat ik maar vast wat dingen met school ga regelen }>

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:17

Citaat:
Er is gelegenheid voor caravans e.d. om op het complex te kamperen.
Voor kampeerders met een tent is er in de buurt een camping!

De stallen en het kampeerterrein zijn bij elkaar en niet voor publiek toegankelijk.
Er zijn kleedruimten, douches en toiletten.

Is er dan ook kampeer gelegenheid voor publiek wat de hele week de show wil bezoeken en van verder weg komt?
Of lees ik het gewoon heel erg :o?

PoucyWouce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:08

En als je in het uiterste puntje van Zuid Limburg woont en zelfs Eindhoven met trailer al 1,5h rijden is, dan is alles ver weg. Dat went... Als ik het anders zou willen moet ik zelf aan het roer gaan staan. Ik ben nog altijd blij dat er nog iemand gek genoeg is om te organiseren en schik me graag naar wat er is. Na zelf een clinic georganiseerd te hebben, had ik er mijn neus al van vol!

TeCe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:13

Ik ben benieuwd wat het inschrijfgeld gaat worden. Ik ben dit jaar al geschrokken op het wran NK. 1 dag starten op dinsdag zonder box was al duurder dan 3 dagen Quarter NK met box.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:34

klinkt echt super!
ik ben idd minder blij met de combi met linedancing en hoop dat het yihaa-volk niet de overhand gaat nemen.

wat ik absoluut positief vind:
goede campeergelegenheid met douchen (die ontbraken in lier namelijk)
stallen en campeergedeelte alleen voor deelnemers/grooms echt superrrrrr!!!!

aandachtspunten:
- de bodem? is dit echt een top reiningbodem? met 5 judges en 55K added is dat wel erg belangrijk
- worden alle nrha classes uitgeschreven?
- is de showarena 's nachts open om te rijden? bij zo'n evenement met zoveel verwachte deelnemers/diciplines kun je ieder uurtje gebruiken lijkt me
- is de geplande tijd voldoende? als je kijkt dat een drha show al dik 4 dagen duurt.... of zijn er meerdere arena's?

ik vind het een goed initiatief en als dit goed uitgevoerd wordt waarbij rekening wordt gehouden met de doelgroep(en) kan dit echt wel iets worden!

als het in het wedstrijdschema van de staleigenaar past en ik dus meekan ben ik zeker aanwezig!
vooral de combi aqha/nrha/nsba vind ik echt TOP!

Pintopini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:46

Oh das super nieuws, bijna om de hoek, ong 45 min rijden!!!! Ja voor ons nu eindelijk eens dichtbij ipv ver weg. En de campings daar in de regio, zijn er best wel een aantal op max 10 min rijden zijn van goede kwaliteit.
En ook ondanks de randstad, ligt het maar op een steenworpafstand van de snelweg, dus je hoeft echt niet door het centrum heen.

Maar weet eigenlijk zeker dat het eindelijk het komende jaar toch zal gebeuren, starten op het NK!!!
Ja en ook voor mij geld het hele festival eronheen hoeft niet, maar brengt wel veel meer mensen, en die linedancers zorgen gemm toch voor een leuke omzet!!! En das uiteindelijk ook goed voor ons, lagere prijzen, want zelfde prijs maar 3e jury, mmm valt zeker iets voor te zeggen, en wie weet komen er dan ook mensen mee die echt in ons geinteresseerd zijn, ook goede promo voor de sport. En bij zulke grote evenementen komt ook sneller de pers weer eens kijken, en wie weet eindelijk eens wat meer op tv dan voetbal ed.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:53

Wauw wat een gaaf initiatief!
Ik zou heel graag willen komen kijken maar ik "vrees" dat ik volgend jaar september ver buiten Nederland ben. :P

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:56

kom net dit filmpje tegen van kreuth. het lied is zwaar bagger maar dit is volgens mij wel de feeling van een groter show die je wilt uitdragen hier.
(check trouwens de snelheid van kaysteins' spins met rudi....damn)
http://www.youtube.com/watch?v=yZhjpZAjBEc

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 23:14

Er moeten alleen wel wat meer mensen op de tribune hoor qH. :P
Gaaf filmpje! :j (behalve het lied idd ja, haha)

Westernfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 23:24

He wat leuk! Voor mij is het echt om de hoek, kan er te paard heen :D ! Ik denk dat het te vroeg is voor mij om mee te doen, maar ik kom zeker kijken. Ik denk dat de locatie zeker geschikt is om veel publiek aan te trekken.

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 23:35

Ik had het ook al gehoord via de tam-tam :D
Ik vind het heel gewaagd van de SWRN om dit te organiseren en ik hoop voor ze dat het goed uitpakt. Ik zal het "oude M'heem-NK" wel missen en hoop niet dat dit een ondergeschoven kindje gaat worden op zo'n grote show met NRHA/NSBA en $$$$ added money, maar aan de andere kant kan het ook een grote boost geven aan het NK. Je weet het niet, de tijd zal het leren.
Ambitieus is het iig wel en nu maar hopen dat er flink veel publiek en deelnemers op af komen, ook uit het buitenland natuurlijk want anders heb je nog maar een handje vol, zodat het enigszins kostendekkend gaat worden.
Veel succes! +:)+

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 00:15

skippy1 schreef:
Klinkt leuk!
Jammer alleen dat het middenin de randstad is en een behoorlijk stukkie rijden, lijkt me doordeweeks met de trailer niet te doen...wordt dus hooguit kijken...

Ik weet niet waar je woont maar het is prima te bereiken vanaf de A4, A12, A13. Niks geen problemen, ja in de spits wil het een beetje rommelen maar dan heb je altijd nog een alternatief (via A20).
Eindelijk een keer dichtbij huis :D , vond Marienheem nou ook niet echt wat je zegt "lekker makkelijk" :+ . Ik kom dan zeker kijken ;) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 08:16

Moet je wel eerst op die wegen zien te komen Happyappy... ;) Maar wie weet kom ik wel met de trein om te kijken.
T is een erg leuk initiatief, maar vind t net alsMissPK gewaagd. Hoop dat het super gaat lopen en echt een top show wordt! :j

Funnygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 08:41

Klinkt super. Datum staat in de agenda dus ga toch echt wel proberen er bij te zijn. Mag je ook een "kampeertrailer"gebruiken?

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 08:59

Ik hoorde het gisteren ook. Te gek! *\o/*
Ook tenminste voor ons dicht in de buurt! Kan nu makkelijker komen kijken (als ik zelf niet mee doe... misschien... := )!

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:19

Vind het een super goed idee ook met alles er omheen, hoe meer mensen komen hoe meer ik kan verkopen :D
Ik hoop dat er goede reclame gemaakt gaat worden zodat de westernsport bij een groter plubliek bekend gaat worden.

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:34

Leuk, ook voor ons lekker dichtbij. Wij komen zeker kijken! *D
Wie weet kan ik de "dressuurdames" van stal dan eindelijk overtuigen om mee te gaan }>

Meedoen zal denk ik nog te vroeg zijn voor Sanne, maar je weet maar nooit! Moet ze nog even 47 punten gaan verzamelen :+

Super gewaagd van de SWRN, maar misschien kan met zo iets moois in de Randstad, de westernsport hier ook weer eens een goede boost krijgen!

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:00

ik las in de marge van deze aankondiging op het net dat in London 2012 reining weerom een demonstratie sport zou zijn. Kan iemand mij hierover meer vertellen?

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:47

ik zat weer eens een beetje te dagdromen.........zoals het nu wordt opgezet vindt ik helemaal te gek..ik hou wel van een beetje actie en gezelligheid.
Maarrrrrrrr,is nu de tijd dan mischien aangebroken om er een echt NK van te maken met het quarter nk en appie nk ??????
Ik moet eerlijk zeggen,zoals het nu gaat vindt ik maar niks !!! na het wran nk heb ik namelijk helemaal geen behoefte om nog een quarter nk te starten !!
Ik weet natuurlijk niet wat er aan het handje is,hoor wel eens wat geruchten,maar als nu alle partijen met de neuzen dezelfde richting opstaan zou het mijns insziens de westernsport in het geheel zeker ten goede komen.
Persoonlijk vindt ik toch al dat het de goede kant opgaat,hier in het noorden (friesland,groningen en drenthe)zie je al steeds meer dat de westernruiters elkaar vaker opzoeken om met elkaar te trainen cq te oefenen,omdat het toch al allemaal zo versplinterd is.
Of bedoelde Jan Trel al dat hij met verschillende partijen aan het onderhandelen is dat dat deze rassenverenigingen zijn ????zou natuurlijk wel een schot in de roos zijn !!!!
Allemachtig wat een verhaal,mijn langste reactie ooit !!!!!

met de groeten uit het wel heel zonnige Beetgumermolen